Sunday, March 13, 2011

-feel.MEDIA.sesi JAN-MEI-

assalamualaikum..
hai semua..
helo...
selamat bertemu..
sebelum tu takziah buat Jepun..
semoga kawan2 gua kat sana ok..
Kimurasaki..
I harap u ok..miss u..
:(
ok..
apakah feel???
hahahaha..
lu org ingt gua tau ke??
x tau pn..
tp ia adalah salah satu program sunat MEDIA student..
MEDIA tu ap pulak??
Members of Diploma Accountancy..
hanya di kampus ini sahaja ye...


kali ni program feel DIURUSKAN oleh..
senior part 3..
yeahh..
dan juga...
SUPER SUPER SENIOR part 2..
hahahahahaha...
blah!
feel kali ini betol2 meMADAMkan mood gua..
mula2 x bez..
bkn ap..
gua pn no comment..
sesiapa yg pergi dia tahu lah..
yang x pergi patut bersyukur..
hahaha..
pape pn...
gua suka cara senior part 3...
no PILIH kasih...!
part 2??
hahaha..
cuba lu org pikir??
student part 2 nak dgr ke ckp student part 2 jugak??
bdk sama umur???
pastu nak marah2..
bg arahan x btol..
pilih kasih..
nak ke???
siapa nak layannnnn???
gua...
hahaha..
gua ni mempunyai sifat belas kasihan tau..
KASIHAN jelaaaa..
ikuttt..
hahahahahahaha...


muka bengang kes x cukup tidur..
hahahahaha...
di atas padang pasir kasar..
tempat kucing melepassss...
hahahaha..
enak BUKAN??


hahaha..
ni aktiviti BINGO..
idea encik KAMAL..
yeah..
game ni agak bez..
cuma ad yg MAIN KOTOR..
yeeeee haaaa...
ingt gua suka ke org main kotor???
x pe la..
koto2 pun kalah jgk kannnnn..
:)


"bang..nak rokok sebatang"
hahahahahahaha..


bersama group 1..
pemenag tempat ke-dua..
atau naib johan..
ni majoriti kelas gua..
hahahahaha...
bijak ye...


AC1102C..
class gua..
sporting gila kot...
say no to GEDIK girl from teeetttttt************
depan tu akak senior..
luv u kak..


adiah..
hamper..
yeah...
nnti kita bagi2 kan kat kelas FAR ye..
sabauuu..
pape pun..
hamper ni sama je ngn hamper johan..
i like this...


ok..
petang tu jgak la gua n bdk klas..
kua outing..
g pc fair..
mydin..
giant..
hahaha..
tmpat wajib kot.....
jumpa Ayu lagi..
msti Ayu dah muak tgok muka gua kan???
hihihihihihihihi...


yg gua nak mention kat sini..
gua dan choiii~ naik prebet..
ke sana..
yeah..
kereta kami simpan..
berehat...
hahahaha..


jejantas bukit besar..
huhuhuhuhuhuhA....
peace no war..


kami budak kelas C..
go girls!


gmba hiasan utk post ni..
comot gemuk yang malassss..


knez...
jgn ambik gmba lagi...
ish3!


gua nak buat header gmba ni..
kejap ea..
hehehehe..

k la..
babai..
gua sihat..
knez











6 comments:

Wanie Affandi said...

ko budak ac rupenye...ak igtkn budak om..hahahah

k.n.e.z said...

wani: amboi...ak bdk OM???
hahaha...memandai je ko ni..muka ak cmni ko ckp OM??perghhh..mmg OM sgt la kann..hahahahaha

Taufiq Tiramisu said...

sikit ni je ke? serius? rase cam x cye.. ;)

k.n.e.z said...

taufiq:
ap mksud sikit awk tu??
=.="

Syarafina Sabri said...

wh dah boleh komen . =)

k.n.e.z said...

fina:
selamat berkomen ye..huhu

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut