Friday, March 4, 2011

-kenapa gua suka berblog?-

assalamualaikum..
salam sejahtera..
knp gua suka berblogging??
ntah la..
jawapan yg mudah..
facebook itu memboringkannnnn..
adeii...


gua pun x sedar..
dah brp lama gua dlm dunia blog ni..
kalau lu org nk tgok blog lama gua???
nk tgok ke??
hahaha..
huduhhhh gila la...
jap..
click kat situ ye...


yeah..
semua org buat penghargaan utk blogwalkers and readers...
nk buat jgk la..
taufiqtiramisu...
sy ikut jejak langkah awk..
atau..
lebih dikenali dgn sopan..
TIRU..
hahahaha


ok...
KEPADA SEMUA READERS..
yg SILENT..
ataupun general..
hehehe..
terima kasih kerana sudi membazirkan masa anda di blog gua ni..
i'm really appreciate it..
love u all..
yela..
gua tau gua ni x la femes mana..
tp sekurg-kurgnya..
ad la jgk peminat setianya..
hahahaha...
ok..
nk tny..
blog gua berat x??
hik3...
gedik btol soklan..
nk jwb..jwb..
x nk sudah..
ok..


ok..
kisah comot plak..
pgi td..
elektrik x de..
biasalah..
kampung kannnnn..
tgh gua mkn cekodok buatan sndri bersama air teh..
tetiba..
dtg makhluk di atas..
gua tgh mengelamun kot..
berangannnn..
syiokkk gila..
dia dtg..
then pergi kat cawan teh gua..
dia jilat2..
terkejut gua..
aiii...
taste TINGGI nmpak..
haha..
then gua biarkan je..
mmg x la kan gua nk minum lagi teh tu..
gua buat slamber je...
buat2 x nmpak la konon..
dia tgok gua...
then dia celup tgn dia lam air teh gua...
perghhhhhhhhhhhh...
mmg bez gila..
kucing HEBAT..
sbb ap tau..
sbb dia x smpai nak jilat air tu..
cawan tinggi kann..
mujurlah x panas..
boleh plak men renjis2..
mmg ekkkk je kucing neh...
gua pun terus capai bekas air dia..
curah lam tu..
wahh...
jilat smpai licinnn..
superb cat la ko comootttt...
mama pn ckp pagi tadi..
"weh comot....da gemuk mu skrg..bila nk byar bil mkn ni???"
smbil mencuit-cuit dgn kaki..
mama gua x suka pokok2..
binatang2 nie...
hahaha..
dia mmg menyampah kalau tgok gua,abah, adik2 peluk dukung comot ni..
then dia marah kat gua akma and ain..
dia ckp..
"jgn men cium2 kucing sgt..nnti x leh mengandung baru tau susah.."
ohh...
effect koott...
tp ain cm ekkk je...
slumber je kiss2 ngn comot..
panas je mama gua tgokkk...
hahaha..
lantak la ain..
tanggung sndri,,
k la..
chow..
babai..
knez

2 comments:

Taufiq Tiramisu said...

akhirnya boleh komen..hahaha..
oke2.. sama sama..hahahahah

entri terbaru : Kau Memang Nak Kena Lempang Bila...

k.n.e.z said...

@taufiqtiramisu
hahaha..
dah baca pn entry tu..

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut