Monday, March 21, 2011

-mood: boshaaaann-

assalamualaikum..
huissshhh..
sejuk..
dan mls nak mndi..
kelas pukul 12 nnti..
aiseymannn..
malas lahhhh..
ok..
apa gua nak taip ari ni..
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......
x tau...
ngeeeee~
gila doh..
hehehehe...
ok..
nak story moly about my buddy..
jap..
searching for her pic..
.
.
.
.
.
.

ok..
biodata dia ni..
gua cuba ingt2 ye..
buat shhda..
kalau slah..sila MARAH..
haha..

nama: Syahidatul Fathhiyah binti Abd. Razak
nama kat kampung: mek yah...(hahahahaha)
nama samaran: redhotspicy(ni kes dulu2..skrg x tau guna atau x lagi)
umur: 19 tahun
tarikh lahir: 20/1/1992
itu gua copy paste je dr fb..
warna feveret: merah, pink
makanan feveret: x tau la...byk dia suka mkn..
tp skrg dia da kurus..
ohhh..
SAYA SANGAT CEMBURU..
bkn ap pun..
disebabkan dia kena masak sendiri..
tu la yg kurus sgt tu..
sbb lauk x sedap..
haahahahahaha..

perkara terbaik pernah dilakukan BERSAMA:
1. mengurung seorang junior bernama MALISA di dlm sebuah loker..
2. mengajar seorang budak baik menjadi x baik yg bernama ARIJA NADIA
3. addict komik..!aishhhh
5. KAMI suka makan bersama pada waktu petang..
sbb kwn2 lain cerewet nk mampus..we love eat..!
5.ala...tetiba lupa pulakkk..

ok..
perkara dia ajar gua:
1. dgr mp3..
2. SUPER JUNIOR...aishhh
3. tgok video2 korea...ish3..
4. ajar gua buat blog..
5. paksa gua main friendster..hahahahaha..
6. ajar gua jd jahat..

perkara gua suka buat pada dia:
1.sembunyikan kacamata nya..(ni kerja form 1-2)
2. usik pasal NAQIB
3. usik pasal KUDIN
4. suka ambik bantal oren dia...

kelebihan dia:
1.suka plug-in
2. x suka main teddy bear
3.kapten yg BERWAWASAN
4.perempuan yg CEKAL
5. AMANAH tu wajib..
6. x pernah skip mkn dgn gua..

kelemahan..:
1.sgt rajin
2.seorang yg pengemas
3.suka belajar.
4. sgt berdisiplin..konon..
hahahaha..

k la..
pnjg sgt da ni..
ok..
dia ad blog..
byk blog..
tp dia x mau bgtau gua..
x pe..
akan ku carinya SHHDA..

*nama mu sama cm warden ak kat sni..
gareeennnggg...

ok..
masa habis..
babai..
kwn2 yg lain..
nnti2 ye..


simple pilihanku..
yeahhhh...
 pesanan buat shhda..
*msti mu x de selendang kan???
hik3..
asyik tudung itam jerk...
heeeeeeeeeee~.
nanti gi india postkan postcard utk ak..

11 comments:

apezs shah said...

salam

hehe jgn buhsan
sbb saya juga bosan.

Syarafina Sabri said...

terbaik ah !

hidayah zainuddin said...

salam khalifah.. hidayah ni, ingat x lagi? (lebest, krs)
aku kene buat projek economics, ingat nak buat pasal batik kat terengganu, so ur parents ada butik batik kan? boleh tak nak contact number?

mintak tlg sangat-sangat eh, dis is international project, really need ur help.. text me ASAP k, 014-5096673

Anonymous said...

eh2..boleh komen plop.waaa..best2..buat la lagi..

k.n.e.z said...

anonymous: huhu...npe kamu x de nama??jgn la nk rahsia2 kat sini..hik3...nk buat sal kamu la plak..:)

k.n.e.z said...

hidayah: huhu..ok je..pape pun nnti tny je ak..:)

k.n.e.z said...

fina: huhu..terbaik la sgt kan...result dah nak kuar..debor x??

k.n.e.z said...

apezs: huhu..anda juga bosan??
jom sma2 kita bosan ye..haha:)

Syarafina Sabri said...

debor ah gop posen ..

k.n.e.z said...

fina: sy sentiasa doakan kamu yg terbaik..love u alwaysss..

Syarafina Sabri said...

thanx sissy !

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut