Friday, April 8, 2011

-happy.BIRTHDAY.my.sis-

asalamualaikummmmmmmmmmm..
ok..
selamat hari jadi buat my sistazzzz..
kat umh uh...
8 April 1993..
8 April 2011..
tua sudah..
sweet 17th nur akmal..
ok..
semalam aku ngn family pergi kfc..
msti korg pelik npe aku x balik rumah je kan??
kan ad kereta...
jawpannya..
malas.

tu pun aku suruh ma dtg ambik kat kolej...
mls nak drive...x de duit nak isi imnyak..
sadis doe..

ini sebelum parents aku smpai..


dah smpai kfc..
masa utk bergmbar..
model hari ni..
SEEM NOOR AIN BINTI HASSIM..






abah memang sporting...
tolong ambik kan gmba..tengkiu..


pabila selesai...
semua jadi gini..



hahahaha..
happy day..eh..night!
ok..
babai..
p/s: akma, selamat menjadi dewasa...
syg kamu..

2 comments:

Syarafina Sabri said...

bday girl xde pulak gmba nya .

k.n.e.z said...

hoho..ad jugak yg perasan gmba adik x de..
ala..
dia x sporting la...
so ambik2 je la budak2 yg gila gmba..hahaha

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut