Thursday, April 14, 2011

-jgn.jadi.bodoh.boleh?

assalamualaikum..
aku tgh hot neh...geram bebenorrr..
arghh..
aku x leh tgok org tua ditindas..
wak luuu...
bengom punya mat rempit..
kau ingt awek buncit gebu yg kau gendong tu cantik sgt..
piraaahhh..
blah kau...
aku mmg x puas hati ngn kau..
mat rempit motor honda EX5 biru..
motor kau pun murah je kot..
even aku sendiri x mampu beli..
tapi..
sekurang-kurang nya sikap aku OK..
kau bodoh..
x reti hormat org tua..
kau tau kan dia mak cik tua...
bwk motor pun cam lesen L..
lambat..
tambah lagi mak cik tu duk kat tengah jalan..
pastu yg aku lagi kasian...time kau hon kuaaaaaaaaattttttt gila kat dia...
wei dia mak cik ok...
dlm peraturan jalan raya pun ada DITULIS..
jgn hon sekiranya ada haiwan di depan..
tp mak cik tu bkn haiwan...
dia manusia laaa...
kau buta ke kau bodoh..
eiii...
geraaaaaaammmmmm..
terkejut mak cik tu aku tgok..
dah la jln raya besar..
kalau jln kampung aku ok je..
mana tau,jln kampung tu bapak kau punya wahai mat rempit!!
kalau bapak kau kaya!
huhhh...
sakit2..mujur lah mak cik tu x jatuh ye..
kalau x..
mmg nahas la kau lam lokap...
mak cik tu cm gelabah...
eiii..
kau manusia ke???
dah la jln tu penuh ngn kereta2 besar...
mak cik juz moto wave je kot...
eii..
x mau pikir la..
dah la kau bwk awek..
apa brg derrr???
bwk awek naik moto je??
mana duit lu der??
awek oi...kau lak x pnas ke naik moto..
siap peluk2 lagi..
x berpeluh ke??
huhhh..
dah la baju kau singkat...
nampak seluar dlm pink kau tuh..
x takut berBELANG ke kat belakang tu...
hahahahahahaha...
siot...
dah la pakai jarang..
cewahhhh..
nmpak sgt nak tunjuk kannnn???
cakap je la...aku leh trima...mmg dasar kau mcm tu..
ei minah rempit, cuba kau bayangkan...yg pakwe sal kau yg hon kat mak cik tua tu,MAK kau???
hahaha..
mmg teeeeeeeeeetttttt la kau..
ok..
dah la sesi meluahkan perasaan ni..
penat la marah..
LAPOooooR..
dah bergendang-gendang perut aku ni..
oh..ye..
aku nak bgtau..
aku kat umh skrg..
hehehehe..
so no pic bcoz ni laptop abah..
ok...
babai..
nextttttttttttt...

2 comments:

qila~ said...

mmg xley wat calon kalo mamat macam ni..kurang ajar kot =.=''

oh geng uitm bloggers singgah sini :)

k.n.e.z said...

oh..tq dtg sini..huhu...
mmg mat rempti ni tau menysuahkan org je..aishh..

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut