Friday, April 1, 2011

-jumaat.pagi-

assalamualaikum..
yeahh..
sapa cakap gua x bg salam sebelum taip post??
hoho..
bagi dah la..
cuba tgok..
post2 yg lain...
kengkadang je gua x bubuh..
hahahahaha..
jgn marah Adibah Musfirah..
click3..add ye..
ok...
selamat pagi semua...
wahhh...
bez nyer kalau sambung tido kan???
listening to 'tak bisa memilih'
hahaha...
jiwang mood pepagi buta ni..
ok..semalam gua baru je selesai jawab test..
bapak ar senang...
kemain ag gua toreh sana..
toreh sini..
argggghhhhhhhhh..
entah lulus ke x la kali ni..
aiseymannn..
shhhuuushahhhh la jgk...
tp ada juga yg dapat balance nyer..
?????
gua???
entah la belalangggg....
pape pun..
semua dah abis..
untuk minggu ni la..

TEST ECO162 : 10 APRIL 2011

8 APRIL 2011 birthday adik gua..
adehhh..
pokai lagi la cmni..
byk sgt birthday2 ni..
oh ye...
cakap sal adik ni...
gua terkejut KERA bila tau dia dah ad blog..
hahahaha..
maju...
forward..
bagus lah..
nnti satu family boleh blogging..
nak follow??
click bawah..
ok..
dia lawa dari gua..
fullstop.
hahahaha..
jgn byk tanya ek...
hahahahahahahah..


ok...
hye saya ahli AKTIF BPC..
hoho..
Badan Pertolongan Cemas..
ada sape2 tgh cemas x???
nak tolong ni...
apa nama benda alah ni ye..
aishhhh..
haaaaaaaaaaa...
balutan anduh..
tu luka membujur dan patah di bahagian lengan..
so apa kena buat??
balut la...
apa lagi...


ni comey kan..
pesakit ambil gambar sendiri..
hahahaha..
boleh je kan..
kan dah balut..
tgn satu lagi x patah..
kah3..
yg penting lam gambar ni..
LOGO bulan sabit merah tuuuu..
tu je...
hahahahaha...


ok..
ni deli9 cafe..
perghhh..
bapak ar ramai gila laki..
student lorh..
ABANG BANGLA SENIOR...
mana la gua kenal...
hahahaha...
muka pelik2 je sorg2..
hahahaha...aneh2..
lepak at kedai..
pekena nasik BUJANG..
hah???
ala...
gua pun mkn nasik bujang hari2..
bez la jgk..
rasa cm nasi kot...
then sup..
rasa sup..
telur dadar..
rasa la masin2 sikit..


ok...
ni MISS ROZI ILMY MOKHTAR..
beliau lecturer MGT gua...
ni hari last dia..
jap3..
lu org cam x yg mana satu  ni???
hahaha..
yg tudung biru tu lecturer..
baju pink + kelabu tu lecturer baru...
hik3...


haaaaaaaaaaaaa..
ni classmate gua ngn miss rozi..
huhu..
comey kan???
pape pun..
all the bez utk miss even kat mana2 pun miss berada..
*kalau miss terbaca post ni..
nak wish depan2..
maluuuuu..
(.'_'.)


okaih..
ni art market kat kampus..
roomates gua si jijott ngn kengkawan fakulti nya buat market2 ni...
jual semua BENDA..
hahahaha..


hahhhh...
ni cantik2..
RM30.00 jeeeeeeeeeeeee....


benda alah ni pun ada jual...
masinnnnnnnnnnnnn..
eh silap..
manis lajjop..
hahaha..
*lajjop= sangat2..


ok..
masuk class pula..
tgok dia ni..
mual x???
menyampah kan??
hahahahaha...
nak knl dia..
click sini..


ini lagi dia..
arghhh...
sengal..
gedik..
yeahhhh...
pink sgt la konon..
padahal GENGSTER...
gedik2 tu belakon je...
padahal tomboy kot..
ajak main BOLA je slalu..
bosann seyh..
*ok..tipu..



ni..
hahaha...
tehah cakap..
ni habit gua..
duk dpan cermin je..
senyum sorg2..
mula la eksyen sorg2..
rasa lawa..
then buat muka HODOH..
pastu gelak sorg2..
lam bilik air pun sama..
nak gosok gigi je pun..
senyum2 jgk..
basuh tgn pun sama..
mesti nak depan CERMIN jugakk..
hahaha..
tp depan org ramai??
agak susah nak senyum...
tambah lagi pabila bwk kereta...
perghh..
mmg muka STRESS nak mati arrr...
hahahaha...
bkn ap..
bahaya ye..
kena serious...


ok..
10 minit sebelum test..
senyummmm...
muahhh...


ok..
5 minit sebelum nak test..
bak kata qila..
"scary gilerrr.."
hahahaha...
takuuuuut..


ok..
lepas test..
lega..
even tau byk salah..
tawakkal je la...
insyaAllah ad betul nya...
hehehehe..
peace utk encik kamal!
hebat MEDEC kampus gua kan...
drive thru je..
order je...
dpt free..
x caya..
try g tny abg medec uh..
hahahaha..


ni satu lagi kes...
product AVON pun dijual di sini ye...
beli2..
hoho..
k ar..
dah x de cite dah...
nak g beli satay bolehhhh????
LAPOOORRRR siot...
ok..
babai.
knez.
m.u.l.u.n.u. mr ubi..
hik3.
peace!!!

No comments:

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut