Friday, April 15, 2011

-Kemahiran.Insaniah.UiTMKT.sem.2-

assalamualaikummmmmmmmmmmmmm..
hai..
ok..
hari ni aku nak story sal diri aku..
=.="
mcm la aku ni slalu update sal org lain kan..
hahahahaha...
ok..
sebagai student yg agak baik dan SENTIASA menurut arahan dan perintah..
aku membakar semangat diri untuk mengharungi KEMAHIRAN INSANIAH...
hoho..
wajib ye adik2...
kawan2..
ok...
untuk KEMAHIRAN INSANIAH semester 2..
aku di arahkan untuk MENGEMBARA ke alam barzakh pantai pandak..
ok lah...nak dijadikan cerita...
aku dan kengkawan yg lain ditugaskan berjalan kaki..
menuju ke pantai pandak..
ohhh yeahhhh...

ok...oleh kerana aku seorang blogger x la tegar mana kan...
aku dgn cepatnya meng'updated' blog...
tgh peluh lagi ni...
wahhhhhhhhhhhhhhhhhh...
wangi siot...
:D
ok..
KAMI berjalan kaki ye...
masih larat!!!!!!!!!!!!!
*bkn tau cakap je lebih..
nak jalan pun ROHOK..
hahahahahahaha..


ok....
salwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
ini bdk yg aku belikan cupcakes tuh...
actually..
kami semua ni tersangkut..
sepatutnya minggu lepas dah kita org g pntai..
tp ad bengkel FAR..
bengkel ni khas untuk bdk2 yg akan dapat 4.00..
por flat...
hahahahaha....
aminnnn..


tgok la muka dorang..
excellent babe..
yakin!..
terutama si baju itam tudung putih uh...
hahahahaha..


ok...semua kaki kanan..
kecuali mirah...
mirah dah mata sepet...
mana mata???
hahahahaha


ok..
ni istana kumpulan 5???
mcm kubur firaun x???
hahaha..
x kan???
cuma sikit je...
mcm kota constantinople je kan???


aku lupa la aku buat yg mana...
aishh...
=.='


yg pasti aku buat okeh...
aku x duduk saja2 membebel je...
hahahahaha...
paham2 je la ye..
sesiapa group aku dia tau spe dia...


alohaiiii...
ni krew2 istana kami ye...
semua aku tgok berbakat..
rajin..
berkerjasama..
aku bagi markah penuhhhh!


siot kau paan mahfuz!
nak bergambar tp malu2 tikus...
ceyt!


krew2 'istana menanti'??
hahaha..
nama istana x leh blah..
spe la yg reka..


ok...
seperti biasa..
bersama lisa surihanin surirumah...
hahahahaha..
ambek kau!


mereka suka main pasir...


dia x suka main pasir..
tp seluar dia basah..
dan penuh dgn pasir..
dia??
yg mana???
mstilah yg merahhh..
hahahaha..


kami group AC1102C tercicir...
ok..vote for us babehhh..


kat pantai td sejuk..
ada salji..
like this!


SATUUUU!!!
mesia....
oh yeah...
tehah comot!


susah bila jadi artis...
posing pelik skit semua org nak tiru..
oh ye..
hiraukan muka aku n tehah yg merah tu..
effect salji uh..

ok la..
masa untuk meRENDAM kan diri...
selamat menjawab test BPC esok??
???
BADAN PERTOLONGAN CEMAS...
hahaha..
ok..
babai..
knez.

p/s: kepada yg x BERGERAK langsung ketika KI berlangsung..
sila la bergerak...
jgn nak bela sgt la lemak2 kau uh...
nnti semester 4..
aku x nak DUKUNG kau...
hahahahahaha..
jgn tau nak bising2 je...
aktiflah sikit COMEL!!!

No comments:

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut