Tuesday, April 5, 2011

-makin.banyak.test.makin.suka.blogging-

 assalamualaikum..
halo kwn2...
hahaha..
taip halo uh mcm la gua ni femes tersangat2..
knez je pun...
hahahahaha..
ok fine..
gua suka gelak tau!
happy selalu la konon..
yeahhh..
mmg gua selalu happy pun..
JARANG GILA moody..
hahaha..
ok..
tapi kekadang ada jugak part yg sedih lorr..
urmm...
terutama kehilangan seseorang yg penting lam hidup..
contohnya...
miss rozi..
lecturer MGT gua..
final belum start..
dia dah pergi..
mksud gua pindah oke..
aishhhh..
x suka la sedih2 ni..
tp gua tetap SAD sikit..
alahaiii..
ni note last dari si dia..
:(


ok..gua kelas AC1102C okeh..
sayu la plak...
aishhhh...


ini carry mark yg di tinggalkan utk kami..
ok..
gua dpt cukup mkn..
hahahahaha...
hebat la tu..
30/40..
wahahahahaha...

ok..
nak taip sal pe ni??
oh ye..
nak cerita la..
ok..
gua..
pasal GUA ni..
uhuhhhh...
debOOOr la plak..
aiseyman..
ok..
gua seorang yang agak pasif..
*tipu..
aktif kah???
ntah la...
gua seorang SESANGAT suka BERCAKAP...
huhuhuhu...
dan suka MENAIP...
yeahhh..
menaip??
iyeeeeeeeeeeeeee...
tgok ni bukti gua buat blog kan??
gua bkn nak duit pun...
terutama dr nuffnang..
gua x pndai mende2 alah tu..
gua tau..
letak je...
tp x tau nak check cm ne..
sebabnya gua x kejar semua tu..
gua juga kurang kisah sangat about traffic ni..
kalau ramai singgah blog gua..ok je..tq byk2..
kalau x singgah pun..gua tetap okeh...
gua suka menghias blog...
hahahaha..
hobi kottt..
hobi la sgt kan musim nak final ni..
lagi nak final...
lagi nak test..
lagi suka blogging and baiki2 blog ni..
bapak arrrrrrrrrrrrrrrr...
cam dah bijak je gua ni..
ok..
PENGUMUMAN..
gua ada test esok..
rilex je kan??
td g mcD..
ehehehehehehe..
mula2 rancang lepas klas CTU gua ngn tehah nak g library...
ikut asha..
study..
ecececececeeeee....
bunyik cm rajin je kan???
last2..
sempat 10 minit je kot..
x pun 15 minit..
then ambik buku blah..
x sempat nak buat 1 tutorial pun..
HEBAKKKK arrrr...
kah3..
sengalll~
gua juga suka on9...
mmg rutin harian la...
kalau x bukak blogger.com
rasa x leh brnafas..
tersekat semacam jerk...
hahahahahahaha...
esok nak quiz pn boleh bkk lappy..
tp kan..
gua x minat mana ngn fb..
tp gua addict sikit ngn notification ni..
PANTANG betol kalau tgok roomates2 lagi byk noti..
aiseyyyy...
x suka...
hahahaha..
dengki tahap semut api..
nak gigit semua MEREKA2 itu..
biar padam muka....
nak knl mereka..
jap..


hahaha...add la mereka ye...
biar bertambah lagi noti mereka..bertambah CEMBURU gua ye...
brani??
nak buat gua jelez??
add ar...
aci lempang...
hoho..

ok......
mesti lu org pelik knp gua suka taip pendek2 ni..
bukan ap..
seronok la baca post cmni...
ringkas..
x padat..
x memeningkan...
cuba tgok ni...

@#$%^&*()_@#$%^&*()_@$%^&*()_)(*&^%$#@!@#$%^()_&^%$#@!@#$%^&*()_ (*&^% $# @#$% ^&*)_)(*&^%$#@#$%&*()_+@#$%&*()_)(*&^%$#@#$%^&*()_+_)(*&^%$#@#$%^&*( )_ !@#$%^&*()______)(*&^%$#!@#$%^&*()_+_)(*&^%$#@#$%^&*()_+_)(*&^%$#$%^&*()_ + _)(*&^%$$%^&*()_)@#$%^()OIUY TRSXCVBNMLJHGFDSSASZX CFGYUYIO PLKKkk bvrtg yh u ijotvdddd ddd dddermdfsj[0p'WIEAS]m-fvupoagrjdfkm'[pgiuhfn dms,.dfghjkp ojytihdeysx bcnvbm,n.gh ;lp o ihufdhygsxxvnjbk

penin kan???
x suka2...
ini blog orang lain..gua time muda mudi dlu cmni gak...
skema btol la....
tp kalau content dia bes...
i always read ye..
huhuhu...
okkk..
kalau all readers nak tau..
gua kalau kat alam betul..
dunia ni..
atas muka bumi..
bukan dlm dunia maya semata-mata ni..
gua seorang yg sangat sopan..
ayu....lembut...
pemalu org nya...
huhu..
x caya???
okeh..
tetiba la kalau lu org pernah nmpak gua..
bndar ke..
mana2 lah..
lu org tgur gua..
mesti gua akan senyap..
*tanda malu..
HAHAHAHAHAHAHA...
betul niiiiiiiiiiiiiii...
sumpahhhh...
btoll...
gua tipu.....................
hahaha..
tp kan gua mmg susah nak communicate org yg x pernah gua kenal,
haram lah nak borak2...
lepak2...
soryyy...
muka gua???
haha..
lu org tgok je lam blog ni, muka gua x blah kan??
comey je..
ayu...jelita...(???)
senyum??
hakikat????
hanya mereka2 shja yg tau..
x de la smpai nak cari gaduh..
cuma..
sama maksud je la..
paham?
ok..
bagussssssssssssssssssssssssssssssssss....
gua kalau kena dgn org yg pernah gua knl...
mmg x abis la ckp..
gelak???hahaha..
mmg x akan abis la....
kalau dgn org yg bru knl???
assalamualaikum...
ckp guna surat la ye....
hahaha..MALU DOWH..

pemalu jgk gua ni...
ok..
gua seorang yg serius..
cuma kekadang x leh jadi serius...
sbb org skeliling gua muka cam badut...
keh3...
mana x buat gua jadi happy je manjangggg...
*kwn2..maafkah aku...tp lu org mmg cam kartun..comellll...
badut tu buruk sgt...
x..x...x....x...
lu org bukan badut or kartun..
lu orang cam bunga...
cantik beb..!
huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu...
love u all...
my prennnn..
and my pren semua GIRLS ok..
no love for BOYS..
hahaha..
only for my boy..
ececececehhh..
nyampahhhh...!
ok la...
x nak taip dah...
konklusi nya..
siapa yg kenal gua..
dia tau lah gua cmne org nya..
yg pasti statement gua GILA,SEWEL...
salah dan bukan gua..
gua just ayu,sopan.manja...
cakap pun perlahan je..
ok..
kepada sesiapa yg pernah knl gua..
ANDA SGT BERTUAH..
krana gua x AKAN bercakap dgn ORANG YG DIKENALI..
kalau gua senyap time jumpa lu org yg gua knl..
tu mksudnya..
gua X SUKA sama LU...
ada paham???
ok
nak tidor jap boleh?
huarghhhhhhhhhhhhhhhhh...
babai.
knez
td gua main ni..



syialll!
12???
wth...

*p/s: big mag tadi sedap..
hahahahaha...
mood: selsema lol...meleleh je tau...DAMN!

2 comments:

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut