Friday, April 8, 2011

-rombongan.jenab.merangkak.bukit.CHENDERING-

assalamualaikum..
selamat bersua kembali..
okeh..
hari ni..
aku dan kengkawan ku yg comey...
merangkak ke puncak bukit chendering ituuuuuuuuuuuu......
bapak ar PENAT gila siot...
huhuhu..
x cukup nafas..
lelah oii...x yah cakap ar..
nak muntah pun ada...
dah la..
sekali ni je kot..
len kali kalau  nak join..
aku nak pikir 40 kali dulu..
pergi kali ni ,aku just pikir 10 kali je..
aku kumpulan no 5..
antara ahli2 nye...jeng3..


geng aku sendiri laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
bhahahaha



peace..
sebelum pergi..
muka sihat je..


hahaha..
brief dulu..


dia budak 4.00
aku jelez..
sumpah!


hak3...
dia pndang camera aku x???


jom merangkak!!!!!!!!


puncak time..


kami 5..


dari puncak..
tinggi kan...
hahahaha..
bg aku dah CUKUP tinggi la ni..
x mau panjat2 daa..


ini istana..
dari pandangan atas..
kecik je kan??
tp nmpak besar..
yela..
besar dri UiTM nehhhhhhhhh..


minum2 air..
sy suka..


x tau ap motif gmba ni..



tepung?
a'a..
aku memang suka tepung ni...
sebab??
SEDAP?
iye...sungguh...


hahaha...pic with budak nyimak!(nyamuk)


jommm make up bersama ckinnnnnnnnnnnn..


kami budak ACCOUNTANCY yg kental beb!
hahahaha..
AC1102C..


tgok tu..
nyimak gigit dia..
darah daaaa..
kasian..
budak nyimak punya darah bez cam air sirap..
manis kott..


qila bwk beg first aid kew??
boleh isi botol air agi..
wah...
comel la beg QILA..




chak..
leader..


tehah..
leader's wife..
pendaki..


dari atas..



rehat..
check point terakhir..










jumpa landak ni kat tgh jalan..
dia jln lambat2..
ish..
patah duri agaknya..
hahahahahaha..


earth quake??


halo..
sy bersama knez...
sy sgt kurus..


sy la kucing UiTM...
minat sy??
UNDIKUCINGUiTMic number
send to 01451533**
ok..


hahaha..
ni la hasil merangkak tdi..
nasi..
tgok tu muka teruja...


qila..
si kura-kura myvi...
pantun skittt...
"kura-kura naik myvi, dia suka makan roti"
hik3


ganjaran penat lelah..
nasi putih..
ayam masak merah..
sayur air..
bezzzzzzz!

hahahaha..

ok la..
esok nak g pantai pandak pulak..
babai.
miss me??
miss u too..

2 comments:

Wanie Affandi said...

mana kolej!!????hahahaha

k.n.e.z said...

kolej??hahaha..x sempat nak ambik gmba..penat sgt2..haha

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut