Tuesday, April 19, 2011

-seem.noor.AIN-

assalamualaikum..
hai rangers..
oppss..
hai readers..
bhahahaha..
ok...semenjak dua menjak ni..
bila dah nak dekat final ni,
aku makin buzy meng'ONLINE'..
aishhhh..
x leh jadi ni..
so aku dah decide..
aku x nak bwk lappy kat hostel...
so its mean that masa aku utk main fb and blog dpt dikurangkan..
aku sangat mengharapkan itu...
tolonglahhhh...
pelisssss...
even aku tahu..
dan mngetahui bahawa aku mmg kaki online..
dari dulu lagi..
sejak zaman frenster...
ermmm...
entahlah BELALANG..
x tau aku...
hahahahahahaha...
okay...
sebelum aku berpisah dgn lappy chelsea kesayangan aku neh...
aku nak taip satu post..
about my youngest brotherz sistaz..
hahahaha..



korg rasa dia ni perangai mcm mana???
huhuhuhu..
actually aku pun konfius beb...
hahahaha..


ok...normal kan adik aku..
gaya jantan x leh blah....
sengal dowh....
aku pun was2...
aishhhhhhh...


ok...
apa komen korang???
tgok tang baju???
tshirt??
jeans???
no pink???
ermmmmmmmmmmmm...
kekadang aku jelez gak ngn adik org lain..
ye ar..
adik aku ganas sgt...
pening aku...
redhooo...


yg ni agak ar nmpk keperempuan sikit kot...
hahaha..
x tau lah nnti besar jd cmne...
model???


hahahaha...
ni la akibat kalau jd budak x leh duduk diam...
abah x suka anak2 merayap x tahu hala...
so..
terpaksa diletakkan ke dalam benda alah ni...
yaaa!


ok..
bab2 buat muka hodoh ni..
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
budak ni mmg bijak...
pasti dia akan ajar korg...
bukan aku ajar dia ye..



ni haa satu lagi..
haha..
macho x???
dgn rambut cam tu??
lagi ar...
kekadang org luar konfius dgn dia ni..
boy or girl???


ok..
dia x pernah rambut panjang...
serupa cam aku kecik2 dulu...
abah x kasi tau..gatal..


ok...
ni time birthday dia..
korg tgok ar dia...
baju kurung??
seluar???
tudung???
apa kes??
tudung tu adiah birthday dri akma...
aku??
hahahahaha..
bg penampor je...
yeahhh..



ok...
ni gamba passport ye...


ok...
dia mmg pndai buat muka sama ngn aku..
hebat bukan...ad rahsia aku nak bgtau..
nnti ye..


huhuhu...
peace no war...
actually aku x la sebaik dan serapat seperti dlm gmba ni...
sbb aku duk ostel...
ermm...
tp boleh la kalau ajak gi lepak minum kopi..
kopi??
lepak??
yessss!


tgok ar kazen aku..
baju pink uh..
cute je kan??
bkn nak ckp adik ak x cute..
cuma pelik..
hahahahaha..


haaaaaaaaaaaaaaa...
ni??
korg paham cmne adik aku ni???
sape boleh tolong???


tp..
walaupun dia perangai cmtu...
dia still ada sikap girlnya..
tgok la tu..
sikat juga rmbutnya...
sbb ap??
sbb kat tmpat org len...
mmg ar cmtu..
depan org...
ngeeeeeeeeeee~


ni baru sudah make up...
kat umh kami at MELAKA...
hahaha..
nmpak jgk sifat perempuannya...
dia suka catwalk tau..
mesti kes ma aku slalu pergi fesyen show time pregnant..
hahahahaha..


aksi tiru aku...
=.='


ok...
ni ambil gamba sndri..
ok..


ni pencilcase dia..
lawa x??
dia cilok dri yo..
bertuah nyer budak...


korg pelik x??
budak drjah satu??
ad PEN???


ad gunting??
pemadam???
mana pencil???


haaaaaaaaaaaa...
ni la keje bdk ni..


ok...
ni dia...

budaknya...
hahaha....
tp dia ni ank manja abah..
manja sgt2...
aishhh..
tp aku x jeles pun..
abb aku dulu pun cmtu..
hahaha..
kelebihan dia..
*x suka pink
*x suka teddy bear
*x suka belajar..hahaha

ok la...
oh ye..
rahsia tadi..
erm..
sbenarnyaaaa..
aku dgn dia serupa je...
hahahaha...
nakal???
ishhh..
x la....
cmtu dia..
camtu lah aku..
cuma aku minat teddy bear ye mr. UBI..
hahahahahaha...

ok la..
babai..
knez.
study dlu..

p/s:
ain..
one day..
kalau dah besar...
mesti kau gelak2 kan baca post aku neh..
hahaha..
aku menaip ni pun gelak2..
=.='

7 comments:

Syarafina Sabri said...

nanti besar jadi girly la pulak . tiru kakaknya la .

k.n.e.z said...

aminn..huhuhu..bez cuti nmpk...
hehehehe

Syarafina Sabri said...

haha , best la sgat .

k.n.e.z said...

bez la...nmpak senang je...dah berenti keje ka??

Syarafina Sabri said...

sudah bhenti . tu blog update hari2 .

k.n.e.z said...

heaven gila..bez2..hahaha..gemuk??

Syarafina Sabri said...

berat naik . =(

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut