Thursday, April 7, 2011

-surat.cinta.dari.AMIN-

assalamualaikum..
selamat pagi..
sila bangun SOLAT subuhhh...
ok..
smlm aku dah taip pasal dia...
hari ni aku nak taip pasal jantung hati kesayangan aku..
yeah...aku rasa semua budak kampus kenal kot dia neh...
dan semua orang sayang dia..
dan aku salah seorang GADIS yang dicintainya...
hebat x aku...
berjaya mencairkan hati AMIN ni...
hahahahahaha...
nak tgok x??
tgok apa???
surat cinta tu la....
nama pun cinta kan mesti lah pink...hahahaha..


ambik kau...
besar x gambar ni...
romantik siottttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt.........
terkejut kera aku time dpt surat ni...
ceyt!
bdk baik cm ak x kan buat gini..
percayalah....


bukan aku je kena ek???
qila pun kena..
si tehah pun dpat..
hahaha..
kesalahan???
tak undi UNTUK MPP..
weiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..............
aku undi ek....
khas utk haziq lagi aku pergi undi uh...
actually kita orang dpt ni sbb x sign kehadiran mengundi ni..
bukan sebab apa pun..
sbb yang jaga kaunter ni..
kesatria..
hoho..
almaklum lah ye..
aku ngn kesatria ni agak kurang..
MAAF...aku x suka diperintahkan oleh sesiapa yg terlalu berlagak...
aku paham memang kerja kau macam tu...
tp aku memang x suka korang...
aku ni mengada??
biarkan..
aku dah besar wei...
x perlu orang nak sebok2 jaga tepi kain aku...
aku sepak kang!
ingt time skolah dah terlepas..
main check2 stoking lak ye...
check2 kuku..
kau ingt kau sape??
yeah...
mesti kau nak jawab..."dah tu memang kerja aku..bukan aku nak buat sgt pun"
damn!
sape suruh pilih benda tu???
bukan aku kan...
so kepada kesatria2 uitmKT ni...
maaf bebanyak ye sekiranya aku tidak menunjukkan minat utk bertegur sapa dengan kamu..
kamu??
argh...kesimpulan..aku x suka...tp kau x berdosa..
relax sudah ye...calm downnn...
biar aku je yang x suka korang..
yg pasti rmai lagi suka korang...
dun worry yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...........
BLAH!


ok...
kat HEA ni..
kelakar la HEA ni...
mula2 dtg sorg kerani...
tny apa masalah?
then pergi cari jawapan..
dtg lagi kerani yg lain plak..
kena tny soalan sekali lagi...
then pergi cari jawapan..
then dtg pulak dah sorg lagi..
kena tny lagi..
then cari jwapan..
aiseyman..
kaya gila uitm...
byk kerani...
hahahahahahaha...
yg letih nyer..
cik2 cantik yg menanya ni...


apasal nampak kau pendek semacam je???


okeh..
dua gadis SINGLE tp hati dah dimiliki...
muahahahahaha..


pucat???
yeahhhh..
no bedak time ni..
mls...
lepas solat je terus g kampus...
tujuan??
nak tny HEA je..
pasal???
ada lahhhhhhhhhhhhhhhh..
nak tukar kampus..hihihihi


hiraukan kad matrik aku yg terbalik uh...
nak buat trend baru...
hahahahahahahahaha...
x la orang senang nak baca..
aku buat cmni mcm la ramai sgt yg panggil aku...
perasaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnn...
heran x aku.


depan umh puan shida...
i mean tepi..
aku addicted btol ngn dia..
sayang dia sangat2..
tq sbb jaga aku..
i love u.


ok..
anak sape yg x ambik lagi dari tadika ni??
dah terlantar atas jalan raya ni??
sakit hati, mak datang ambik lewat...
sedih dowh...
ramai lagi yg mcm ni..
smlm kat depan dewan..
ad dua baring cmni..
tensen mak dia x nak dia da...
olololololo..
sedih..
meh sini kat 'mama' ye..
cyg2 bcuk..muahhh..
ok.
babai.
knez.
eh jap..
AMIN..
aku sayang dia..
hahaha..
sorry ye encik amin..
gurau je...
tq sbb dah batalkan amaran PERTAMA uh..
janji lepas ni..
x menyampah dah ngan kesatria..
cuma sikit je..
hahaha.
BENCI!

2 comments:

Syarafina Sabri said...

kesatria tu ape ?

k.n.e.z said...

oh..kesatria tu sesat..hahaha..
ish x la..kesatria tu cma bdan beruniform kat uitm neh...dorg kalau ad pangkat,boleh la nak arah2 kan org..kira dia ada pngkat la uitm ni la...kononnya gitu la...

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut