Wednesday, May 4, 2011

-aktiviti.aku.time.cuti-

assalamualaikummm..
salam 1mesia...
ok...
aku dah start cuti...
oh yeahhhh..
wahhhhhhhhhhh..
cuti..
holiday...
ek eleh...
mcm ar lama sgt...
28 Hari sahaja..
papepun..
cuti le jugak....
ok..
seperti biasa..
x kira cuti hujung minggu or cuti sem..
or cuti raya..
aku akan ditugaskan utuk bekerja di kedai...
namun begitu...
kerja aku bukan lah terlalu SUSAH..
setakat...
antar kain..
bgi pekerja kerja..
ye la..
prinsip aku ngn ma sama je..
aku x suka org yg bekerja x buat kerja...
so..
aku akan bertungkus lumus utk bagi kerja kepada diorg...
aku juga x suka tgok org duduk saja2...
amboiiii..
mampuih laaaa....
gaji berjalan...
tapi x buat kerja...
ohhh..never2...
bisnes x mengamalkan kerja makan gaji..
hohohohohoho...
actually aku baru balik kursus rahsia pemborong China...
skali dgn seminar persiapan ke China,Indonesia n Vietnam..
walaubagaimanapunn..
oleh kerana jadual aku sebagai seorang pelajar..
tersangat pack!
so..
just say bye to China,Indonesia and Vietnam..
:(
by the way..
yg akan ke sana..
dan tersangat nak ke sana..
ialah...
my mom..
ok...
fine...
dia dah ke Paris..
Milan..
Italy..
London..
Romania..
Australia..
Indonesia???
yg tu tok sah kira..
minggu lepas baru balik...
banyak lagi dia pergi...
buat fashion show international..
wahhh..
i'm so proud with her...
even dia tiada kelulusan belajar tinggi..
tp dia hebat..
abah aku pun sama...
Ijazah Sarjana Muda..
bukan calang2..
alumni UiTM student..
oh yeahhh..
bangga..
nak jadi mcm dorg...
ok...
aktiviti aku...
jogging???


ye..
jogging..
oleh kerana abah aku dah mula mendapat penyakit beradik...
huhu..
darah tinggi..
diabetes..
so..
dia dah mula kawal mkn..
bersenam..
so kami sekeluarga..
turut membantu..
adik aku yg ketiga..
ad diabetes..
so..
kena cegah awl2 la...
tu la adik aku uh..
dia sorg ye boleh wat cmtu..
aku??
x smpai..
x pernah smpai...
hahahahahaha..
sme ngn family's members yg len..


kursus time...
bukan KURUS time..
hahahahaha


ni penceramah..
encik raffi dan encik abdullah..


ye....sss...


ok..
gambar x disusun dgn btol..
mls la...


cam comey je aku wat gitu..
biarlah..
nak merasa jugakk...


ok...
kurus daaa???


x leh blah btol ain...
nyekit eh..


my mom..
sentiasa muda..
rahsia???
jgn mkn byk..
tu je..
hahahaha


bersenammmmm..


ok..
hero malaya..
kah3..
great job abah..
chaiiiyokk


oh yeahhhhhhhhhhhh...


knp mama lagi kurus dri aku..?
sedangkan...
dia dah beranak 5??
aku???
no comment la..
ok la...
bye.
jumpa lagi..
knez..

2 comments:

Syarafina Sabri said...

wah jangan makan banyak ek baru boleh kurus .

k.n.e.z said...

lebih kurg cm tu ar...hahaha

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut