Thursday, May 5, 2011

-aku.tahu.dia.bengang-

assalamualaikum..
ok...
first aku nak mintak maaf buat saudara HAKIMI..
urmmmm...
aku bukan sengaja nak sakitkan hati dia...
cuma aku harap dia boleh terima aku..
walaupun apa pun aku ni..
yeahhh..
aku tahu..
aku ni suka bersosial..
yea...
ermmm..
tapi kan..
mmg aku mcm ni..
dri dlu..
smpai skrg...
dr muda...
smpai muda lagi..
hahaha..
tp aku bukan lah bersosial cam kat luar uh...
lam dunia cyber ni aku aktif..
sbb ap??
sbb ni mmg hobi aku...
tapi satu je aku nak pesan...
pliz....
I LOVE YOU..
only you...

ok..
remember this...
:(
jgn pikir jauh sgt..
be sporting k...
love u, knez.


2 comments:

chodd said...

woot2~

k.n.e.z said...

chodd..aku x perasan pn mu komen neh..aish..=.='

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut