Tuesday, May 10, 2011

-back.to.blogger-

assalamualaikum...
huhuhu..
first...
selamat hari ibu kepada Dato' Wan Noordiran binti Wan Long..
i love u mom...
i know be a mom is so hard..
and its not easy...
tq for every thing...
ok....

ok lah....apa aku nak taip ek???
ok..firsttttt....
kenapa aku dah lama x on9???
x de ar lama sgt..
tp spe2 yg minat aku tu tau ar...brp lama aku x on9...
adakah aku ni kategori angkat bakul???
HAHA...!
actually aku punya wifi x ok...
bkn corrupted....
cuma TAK BAYAR bil telefon laaa...
apadaaaaa...
pulak tu..
aku buzy gila...
bwk kereta pun cam lipas kudung....
hahahahahahaha...
selalu je kena hon...then ad yg angkat lampu tinggi kat aku..
ceh...
mentang2 la aku naik kancil....
cuba lak aku naik kereta besar...dorg naik kancil???
apa aku akan buat???
LANGGAR je.....senang...
memang cam palesit jerrr...
x caya???
tanya adik aku...
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....
tambah lagi satu...
jalan ke kedai ma aku dah jadi one way...
what the fish la MB..
nyampah aku...
semalam start....
antar surat peringatan sehari sebelum..
pehal derrrr???
accident??
tok sah ckp arrrrrr...
belambak..
kasian la dorg derrr...
aku pun x phm kpala dia neh....

hahahaha...blog tmpat meluahkan perasaan???
yes....i use it now babehhh...
ok...
cuaca???aku mmg suka bab2 cuaca ni..
boleh jadi peramal kaji cuaca....
dah 3 malam KUALA TERENGGANU..dilanda...
RIBUT...
PETIR...
KILAT..
HUJAN...
THUNDERSTORM???ini lappy aku bgtau...
hohohohohoho...
blackout?????
xyah ckp ar...
ngeri aku....
aku kembali menjadi seorang SUPERMOM...
yeahhhhhhhhhhhh...
my parents outstation ke MELAKA...
urmmm...
mmg agak penat ar aku minggu ni....
so sorry kepada sesiapa yg berkenaan...
kalau aku x sempat nk rply pape....
bukan aku sengaja....
tp mmg aku x ckup tgn dan kaki...
dgn keadaan nk bukak kedai baru...
tmbah lak renovate lagi...
tmbah lg yg merenovate tu MELAYU...
cehhhh....mmg tepat pada waktu ar der.....!
aku x suka org yg suka ambik masa aku...
AKU X SUKA MENUNGGU!
harap paham...
tp level sabar aku still ad....
hahahahahaha....
pkul 1 sharp aku dah kena ada depan skola adik aku...
yehhhhh...
mmg lenguh ar kaki aku...
x yah ckp ar....
mujur la 3 hari je parents aku outstation...
penat la derrr....
pagi bgun awllll....
susun buku jadual adik2....
huhhhhhhhhhhhhhh...
tp aku ok je....
praktis nk jdi seorang ibu yg hebat...
ok....
ap lagi nak citer???
oh...
bil telefon td???
sikit je...
ciput je...
RM670.00 sahaja...
sikit kan???
streamyx satu..
wifi satu..
byr RM500.00 je...
sbb pe???
nnti x de ar bil tertunggak...
x bez lak...
hahahahahahahahahahahaha...

ok...
dah ar...
nak msj lak....
gambar x de???
eh...lupa...jap..


nak ambik cam ni boleh???
kena mintak tolong Fatehatul Syifaa neh...hahaha..


aku nak letak gmba yg x prnh aku letak kali neh...
oh yeahhhhhh...



jott....u look so nerd...
kah3..


no comment la der...


erm...



nk gocoh???







ok...
fine...
ad gmba aku dah pernah letak...
hahahahahaha...
ok la...
nk mkn maggi...
kempunan laaaaaaaaaaaa...
babai kengkawan...
nnti aku kuar lepak...
aku bgtau ek...
yelah kan...
mana tau korg nk tgok gmba aku lepak kannnn...
bhahahahaha...
ok la...
tu je...
salam.
knez.



2 comments:

fsyifaa said...

slama ak duk umah 4 bungkus maggi telah ku pulun..bhahahahaha

k.n.e.z said...

ceh...aku baru satu..ni nak tmbah lgi satu...lwn ko !!!!!hiarghhhhh

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut