Wednesday, May 4, 2011

-mana.mood.aku?-

assalamualaikum..
kembali ke alam cyber...
ok...
mood aku mana??
aku bukan x de mood..
cuma agak kengkangan waktu..
penat??
hahahaha..
x yah ckp la...
so aku nak update gmba2 lama dlu..
hahaha..


ok..
cuaca ganu kekadang ok..
kekadang hujan..
hahaha..
tgok tu..
pasu kat umah pun jatuh...
x pernah agi setakat ni..


actually post kali ni byk mencarut mengarut sikit..
pic ntah pape..
tp biarkan..
aku jux nak save lam blog..
simpanan masa tua..


ok x nk buat header gini???


hahahaha..milo seterika..
mainan zaman asrama..
dulu aku ingt lg..
kalau nk gosok baju kena pergi bilik gosok..
so maknanya..
nak gosok milo pun kena kat sana..
hahahaha..
brp byk iron rosak???
x yah kira la...


oleh kerana aku x on9 dlm masa exam berlangsung..
bukan nk ckp x on9..
tp kurg la..
blogging la kurang..
fb...
ad org check kan..
aku tahu itu..
hoho...
jgn marah ye syg...


ok...cuba tgok board aku..
korang rasa hidup aku macam mana???
serabai kot..
kemas ke???
x tau la...
korang agak2 sndri la...
tgok aku cmne???
gitu la aku...


hahaha...
ini time stress stdy..
semua kita sapu yeeee...

ok..
dah la...
exam???
shhhhuuuuusahhhhhh...
hahahahaha..
ok..
doakan terbaik utk aku..
i love u all..
knez.

3 comments:

Syarafina Sabri said...

lawa header . teringat iron milo kat dorm dulu . haha

k.n.e.z said...

ai...rindu zaman skola da...hoho..
fina dah pilih nk masuk pe??

Syarafina Sabri said...

pilih uia . medic .

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut