Saturday, May 21, 2011

-turn.aku.nak.post.blog.pulak-

ok..
assalamualaikum...
selamat petang aku ucapkan..
kepada pembaca-pembaca setia...
tq2...
korg dah berjaya menambahkan traffic blog aku..
dan keputusannya...aku sangat gembira..
okkk...aku baru je balik dari air terjun sekayu..
di kuala berang, terengganu...
family day...hah???gambar??
ala....memory card reader aku rosak la...
nnti2 la...aku cam mls agi la...
esok2 la ye...
hehehehe...
ok...sepanjang aku bercuti ke sana..
mcm2 jenis makhluk Allah aku jumpa...
mmg bez la...
hijau jeeee.....monyet pun byk...
tp monyet tu coklat..bkn hijau ye... yg hijau nya pokok...
dan....ada juga yang biru nya!!!
MATA aku yang birunya...
yeahhhh...
ok aku paham...
semua org sbuk kerja...kecuali hari jumaat dan sabtu..!
ok..sabtu...perghhhhhh...
mmg berbulu ar mata aku....
berpuluh-puluh couple dtg sini...
siap pakai baju INNER yg saiz S..
yela kan bdn dia sorg je kecik...
padat...cantik..gebu...
nak tunjuk kan???
rasa diri cantik kan????
comey kan baju alas cmtu...
sesuai ngn awkkkk....saya memang suka tgok...
awk nak duit ke???
kasihan awk x ckup duit kan nak beli baju besar sikit???
meh la mintak ngn sy...
bkn mintak duit...
tp sy leh bg je bju2 saya yg BESAR sikit kat awkkk...
yela...tersembul camtu...eii...sian awk kn...
tp saya TAHU mak bapak awk x kisah kan???
awk kasi je pakwe awk pegang peha awk...dada awk...belakang awk...
mesti awk suka kan???
sebab AKU TENGOK awk siap GELAK2 lagi..
mcm syok gilerrr kan??
yela...kat umh x leh buat..nnti mak suruh kawin terusss....
awk kan x nk kawin lagi...nak main puas2 dulu kannnn???
awk ingt aku x tahu ke???
hahahahaha.......
pape pun aku x leh comment lebih...
sbb nnti awk marah aku semula..
lagipun mak bapak awk sepesennnnnn je...
no comment..
babai.
knez.

p/s: aku still bengang..mintak JAUH!

No comments:

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut