Thursday, June 9, 2011

-apakah.dosa.ku?-

dosakah aku??
alahai...
sayu je ati aku td..tgok mak cik nk buang mommy n baby kucim neh..
tp apakan daya...
pasrah je la...
kasihan kat tehah ye...
jgn nangis2 ye bdk kecik...
kucing tu ok je..
diorg x meraung pn..

[sebab diorg x phm,apa yg mak cik tu nak buat kan?]
poor them..
diorg mesti ingt nak DIAMBIL ANGKAT oleh manusia yg baik hati...
tapi diorg salah sangka..
:(

bkn aku nk ckp mak cik tu jahat...
aku tahu mak cik tu ad reason2 sndri..

1. x nak kasi kolej kotor...sebab baby kucing x pndai urus diri lagi..

2. baby kucing suka berak merata2...atas selipar student..so..nnti membebel plak..

3. baby kucing ni muchuk sikit...tp diorg comel..

tp kami x leh wat pape...
kami hanya STUDENT status E..
nak bg tumpang bilik, bilik sndri pun x ada..
sbb...sosial responsible itu penting..
kita kena pikir org sekeliling bkn diri sndri sahaja...
pape pun..
aku doakan kucing tu selamat je...




kamu x berdosa sayangku..
kami yang berdosa menyiksa kamu..

p/s: tehah..jgn sedih2 ye...
sekurang-kurang nyer ko smpt buat jasa..
dah bg kucing tu mkn..
rindu tgok la pic lam blog aku neh..
:(

by,
knez.

3 comments:

fsyifaa said...

hua....seydeh mmg seydeh..
tp makcik tu hanya mnjalankan tugas mereka...
harap kucing tu sihat walafiat...=(

k.n.e.z said...

kisah seekor kucing malang...:(

amiraamran said...

sedih.... :( innocent cat.

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut