Sunday, June 19, 2011

-cuti.BOLA.yang.sangat.INDAH-

assalamualaikum..
selamat bercuti semua...
wah...jarang dapat cuti hari ahad ni...
papepun....hari ni seluruh malaysia bercuti...
ok...sempena cuti yang sangat indah ini...
aku meneroka pantai timur...
bunyi yang agak seroNAK kan???
ok...aku start cuti hari khamis pada pukul 2.30 petang..
then...balik bilik...
kemas barang2...
bwk beg sandang biasa...
baju n seluar...
x bawak pun baju kurung....yelakan kan...bukan nak pergi kuliah...
ok...destinasi percutiaan aku kali ni...
ialah menuju ke KUANTAN..
wah....penat jugak la drive nya...
yelakan....bukan dekat doe...
lagipun kereta aku hanyalah manual...
penat mmg penat...
nak bawak laju...tehah pegang2 aku...
cakap "sabor2.."
aishhh...=='
oh lupa...aku bercuti bersama-sama TEHAH n ATIE..
kita orang sampai dlm pukul 8 mlm...
sempat la smyg magrib jamak n isyak...
so...rehat la sikit...
kita orang menginap kat hotel sederhana...
yela...student...mana mampu tidur hotel mahal2...
ok...bgun pagiii...pergi pantai Balok...
wahh...sejuk je....
bez la jgk...
org pn x ramai lagi..
maklumlah pagi kan...


then..kita org pusing2 kuantan....
singgah kat masjid negeri ni...
cantikkk...


then pergi pantai irama pulakkk...
pantai lagi..


aku x la shopping sgt kat kuantan ni...
dah biasa pergi kan...
lagipun duit bkn cukup pn nak shopping byk2...
student je kot...


pukul 3 ptg bertolak ke terengganu...
balik3...
singgah mesra mall jap...
solat...
jln2 sat...
x de pape...
so teruskan perjalanan...
sampai kolej dalam pukul 10 malam jgk la...
perghhhh..
penat gila...
tido...

esok...
kami sekali lagi menghabiskan duit...
menuju ke KELANTANNNN...


byk pic nak upload...
tp lambat la....
bez jgk kelantan ni...lain kali nak pergi lagi..
jln2 kat kelantan pun dah sesat..
byk sgt one way..
huhuhuhu...
so...hari ahad..juz rehat..
buat slide utk presentation esok...

********************************************************************

ok kawan2...
amacam dengan percutian aku???
gempak x????
hebat bukan???
eh jap3...
salah taip...
PERANCANGAN PERCUTIAN aku laaaa..
huhuhu...
alangkah bahagianya kalau rancangan di atas jadi!
wahhh...confem aku tgh tidur skrg...
yela....
letih kot drive....
hahahahaha....
aku x de niat nak nipu ye....
cuma aku TERLAMBAT mention yg itu semua hanya RANCANGAN...
baiklah...tapi aku nk jugak try travel camtu...
bosan gila minggu ni..
aaaaaaarggggggggggggggghhhhhhhhhhhh....!

cerita sebenar..

petang khamis: aku tgok movie kat lappy lam bilik tehah...then sambung
lam bilik aku pulak...
mlm...antar asha pergi station bas...
lepak mcd..
g mydin...
bank in duit..
balik...
tidur..

jumaat: terbangun lambat utk pergi jogging...
so...cancel jogging...
duk pikir nak g mana...
mkn...tidur...
tgok cite..
mkn maggi...
basuh baju..
jemur baju..
angkat baju...
letak lam basket...
pergi mydin,,,
beli fries and nugget..
g umh sewa jott and geng...


mkn2...


lepak2...
magrib..
blik hostel...
then...
kmas lappy..
balik rumah...
tidurrrr....
sabtu: bgun pagi...pergi kedai...
ambil brg...bg mr.je t'aime...
balik umh..
tidur...mr.je t'aime ada keje...
pukul 11 pagi on9..
angry bird jap..
pukul 1.30 ptg..
jumpa mr.je t'aime...lepak jap..
mcd lagi..

pukul 3.30 ptg balik umh...
solat jap...
tidur...
bgun...makan...msj...
on9..
baiki printer..
msj jap...
(mr.je t'aime balik ke BP...dlm bas...)
dia tertidur...
hujan ribut...
angin kencang...
risau jgk kat dia...
then combi ikut masuk bilik...
takut kott dia...
nak lepas kat luar...
tkot sejukkk..
so..
kurung dlm bakul baju..
then nak tidur daa...
combi bising2...
ujan dah berhenti..
suruh dia keluar..
tidur...


so....tu je la..
menarik kan???????????
aaaaaargggggghhhhhhhhhh...!
bosannnnn

ok....gmbar x berkait...
tp sama ke???
serupa??
tp x sma??


ok....
ada org ckp aku mcm mak org???
really???
ok...fine...
sorry...
aku agak kurang berminat nak pakai fesyen2 nih...
cukup2 dgn tudung biasa...
instant sudahhh...
easy and easy..

neutral???
pic baru tu...
hahahaha..


ok...dah setel..nak g mana hari ni???
ermmmmm...
pikir jap..
babai.
knez.

2 comments:

Syarafina Sabri said...

rumah sewa jott ? jott tu student ke ? tgok lauk pauk mcam rmah berkeluarga . haha .

jalan2 naik bas pun senang kalau nak g mesra mall tgok movie .

k.n.e.z said...

a'a..jott tu roomates lama..hehe

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut