Saturday, June 25, 2011

-emotionally retarded-

ok..emosi terencat...
agak la....hahahahaha...
assalamualaikum semua readers2...
selamat dtg ke page aku yg dah rosak nih..
hahahahaha.....
ok....hari ni hari sabtu...
boring gila semalam...
nak kuar x tau nak g mana...
duk lam bilik...on9 je kerjanya...mata aku pn dah kabur2 sket..
ermmm...x kan nak buat kerja kot??
mustahil la aku...tp mencuba x salah...
bosannya...
3 minggu yg lepas bez la...
ad org teman kan...:p
minggu ni...ermmmm...
bosan la.....
mmg x ar nk idup remaja.....
knp org lain suka blajar???
tp tidak bg aku....
aiseyman......penat la....
ak mmg nak belajar....
cuma....feel tu x de.....
kwn2 sekeliling plak semua duk blajar je....
dorg x suka berjalan2.....
aku plak suka jalan2....
tp x kan nak jalan2 sorg...
apa kes????
hahahahahahaha...
ak x balik rumah pn...
mesti ma ngajuk kan...
dah bg kereta, tp x nak blik...
huhu...
ok..x de pape dah...
ak sihat..
=='
babai..
knez.

No comments:

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut