Sunday, June 5, 2011

-post.yg.tertinggal-

assalamualaikum...
selamat malam semua...
terutama kepada insan tersayang...
yg asyik nk merajuk je minggu ni...
aku pun pening la...
jgn smpai aku tension da...
bila tension...takut jadi benda yg x patut..
aku x suka sbb nnti aku akan buat keputusan yang agak bodoh..

ok...back to blogger..
hahahaha...
dah lama sgt ke aku x post something???
x la sgt kan???
aku cuma buzy la...
byk benda aku nak share...
gambar....kisah aku sekarang..
hahahaha...
aku dah share sikit...tp belum memuaskan..


ok...hebat x adik aku???
bebudak zaman skrg neh...
mkn benda ni...
dulu aku mkn benda yg dua posen je...
ceh...


she is trying to be a turtle...
hahaha...


ok...tudung saji umah aku dah tukar ok..
ini yg lama...
hahahahaha...
serupa la jgk kan?

ok...hari tu parents aku pergi melaka...
time tu still school season...
so aku ditugaskan mengambil adik balik sekolah...
aiseymannnn..


ok...apa diorang tgok???


ini adik aku...
ok...nama dia LAWA...fine..


haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...aku buzy ngn perkara ini juga...
datang ar kedai aku sendiri...
kat bazar warisan...pasar payang..
terengganu..


ok....ni time kedai still tgh renovate...
aish...
penat doe mengemop...
ingat sng ke???
berdebu abis...


hahaha....
byk gambar aku nak share...
ini dah lama...
berzaman da lam hp aku...
ini time hujung minggu...
kumpulan satu mesia tgh buat batik....
hahahahaha..




new factory..








ok...tu je la...
cam mls nk menaip...
hahahahaha...
ok.
babai
Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut