Saturday, July 9, 2011

-Kemahiran.Insaniah.UiTMKT.sem.3-

assalamualaikum...and selamat sejahtera...
ok...actually mood aku nak menaip selalu je hilang...
tp dengan semangat Jepun nya...
aku  nak buat jugak...
sory la kalau post yang ni cam x bez skit...
almaklumlah...
x de idea...
sejak akhir2 ni maybe bzy sgt kot...
tp aku pun hairan..
tang mana la aku bzy nyer...
duk men fb je...
kerja pun x buat...
hahahaha...
unlogical sikit la aku nak buat kerja kan...
perghh...malas betol anak dara cam aku ni kan??

kerja aku stalk org punya blog ngn fb....nice job, rite???
huhu...duk tgok kwn2 lama...
semua dah cantik2...
sihat2...hahahahaha...
dah cantik...comey...
and dah pndai bukak2...
aishh..=.='
no comment aku...!
parent org baik2...dah didik anak btol2..
tp camtu la....
culturer shock kottt....
mak ustazah setara mana pun...anak pkai tudung pun x reti beza, mana boleh buka...
mana kena tutup.....
=.='
then suka la org puji cantik....of course la...
YANG TERTUTUP tu la cantik dan ia adalah RAHSIA...
paham???

mak ai...terlebih intro pulak..
=='
ok...
KI...kemahiran insaniah...
fulamak......bez la jugak....
kali ni KI aku adalah membersihkan tanah perkuburan...
walaupun kumpulan x bez...tp aku enjoy je...
cuma aku nak bersuara sikit...
AKU X SUKA KESATRIA..
itu je...
hahahaha...ko buat aku cam tentera kan????
aku x bodoh la....setakat kawad ko yg hebat koootttt...
aku pun boleh...
tp ko yg bertuah...sbb aku x berminat langsung nak bazirkan masa dan tenaga aku...
utk memaksa org...sbb aku x suka dipaksa....
bila ko nak paham ea???
ehhh...knp ko x ambik alih je UiTM...buat la kem tentera...aku ok je...
memang HOBI...!

ok...stop sal ni....
x nak sakit hati lagi....
ko je hebat kannnn....

insaniah aku...
agak la penat...
hahahahaha...
jom layan gambar...
first...
kenalkan siti salwa...
:)


wa....sengaja ea???
huhu


ok...aku juz berlakon je tuh...
aku bukan rajin sgt...
korg tahu da kan???
:p


usaha jaya seorang pelajar...
di tanah kubur..
ok.!


control ek????
byk nyaaaa...penuuh...!


wa....cantik ye photoshoot mu ea....
ilex je kan...
kat kubur pulak tu..


merenung masa depan...
andai kata aku pergi awl...
adakah insan yg baik hati nak bersihkan kubur aku??



ok...masih sopannnnn..


apakah???
mira....wa....sabar...
org tgok tau..


semua muka insaf je...
bgus lah....
sejuk mata aku tgok..


bukan sng nak ambik gmbar awek bju putih uh..
farihan...
nice name la syggg...i love u..haha

ok...dah abis pun...
 k la....
sesiapa yg terasa dgn entri boring aku ni...ikut la...
aku ok je...
hahahahahahahahaha...
kita akhiri dgn gmba siti salwa juga..
gatal ek???

hahaha...
salam je t'aime..
love, knez..


2 comments:

kisah gadis stay up late said...

wahh..banyak pahala tu bersihkan kubur..alhamdulillah :)

k.n.e.z said...

alhamdulillah...hehehe...stay up slalu ke??:p

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut