Tuesday, July 26, 2011

-ko.cantik-

yela...semua org nak cantik..
aku pun sama...
bila cantik mula la angkat dagu..
yelahh..ko sorg je cantik...
ko x pndang pun org len..
bila ckp sombong ko marah...
ko ckp la ko peramah..yelaaa..
sbb ko peramah dgn org yg suka ko je...
ak knl ko...tp aku x pasti ko knl x ak...
sbb ko cantik dan comel la org suka ko..
aku x kisah semua tu...
sbb ak steady...cuma biasa la...
ak  ni mmg hobinya menilai org berdasarkan kelakuannya...
ak maybe x knl ko cmne orgnya...
mana la tahu kan ko ni baik hati..
suka senyum...suka buat org tenang bersama ko..
ak x tahu SEBAB ak x nmpak pn ko cmtu..
ko idaman ramai kan?
itu sudah pasti...
aku bkn x suka ko...sbb ak x de sbb pn x suka ko..
ko x cari gaduh dgn ak...
tp yg buat ak terpesong emosi skit...
bila kwn ak kat sebelah ko je, ak trus hilang..lesappp...
its ok...fine...kwn pn jd buta dek ko...
hahaha...syabas la....
ko berjaya...dean list for you..

p/s: entry ini umum..tidak melibatkan mana2 pihak..

=.=', knez.


No comments:

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut