Monday, July 4, 2011

-mengapa.lelaki.menipu?-

ok...
aku pun x pasti perkara ni btol ke x...
tp aku rasa kwn2 pompuan sekalian sila alert ok!
love u babeh!

faktor yang mempengaruhi lelaki menipu terutamanya
dalam soal perhubungan adalah kerana mereka bangga apabila menjalin
banyak hubungan dengan wanita..

mereka merasakan diri sebagai jaguh tetapi untuk mengelakkan berlaku
kesilapan terpaksa menipu..

menipu adalah bakat semulajadi kerana memerlukan daya kreativiti yang kreatif..

mereka akan berasa seronok jika penipuan itu berhasil
dan terangsang untuk melakukan untuk melakukan lebih...

ada segelintirnya ketagih melakukan penipuan..


btol ke????
takut plak aku...
tp aku tahu si dia bukan org camni..
dia seorang yg baik...
jujur...and comel...
(.'-'.)

love, knez..

3 comments:

dinnaZahari said...

hahaha.i agree with that knez.mmg laki2 mcm tu pon. one more thing, ssh utk laki2 mengaku lau syg kat girl kan.main2 buleh lah.lau kentang,i don't know.hehhee

k.n.e.z said...

kentang????ak tau dia ok je...x mcm tu..hahahahaha..<3

puteяi ʓαняα said...

betul3!

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut