Tuesday, August 16, 2011

-bila.tak.puasa.kantoi-

assalamualaikummmm...
selamat berbuka..
hoho...
oleh kerana pada mlm ni ramai sgt yg balik..
coz esk cuti umum..
so wifi kat kolej kerawang ni nmpak bagus dan sgt bertenang...
hoho..membuatkan aku bersemangat nak menaip..
yeahh..ok...lets it rock..

ok...ak nak ajak korg jd CSI mcm ak..
hahaha...
kpd sesiapa yg x berpuasa itu..
maka dia termasuk dlm golongan di bawah...


ok...cuba zoom kan pada perkataan belakang baju hamba Allah itu..
sport...boys??
lelaki kah??
hoho..
ini gmbar yg berjaya aku snap kan ke dlm tepon murah ak ni...
waktu kejadian ialah pukul 1.30 tengahari..
pada bulan puasa yg serba nikmat ini...

ok...nmpak nya wanted sedang membuka peti sejuk..
kepanasan kah??
ooohh...cari sesuatu nak mkn kot...


ok..nmpak mcm wanted dah jumpa apa yang di cari...
 wanted masih tidak perasan dengan kelibat aku di belakangnya..
hahaha...


ok...
apakah???
sagu???
biji selasih??
buah kabung???

ok...
ais batu campur..
itu jawapannya...
ek??
darjah 1 dah pndai buat ABC??
mak ai...
hebat mcm ak.!
hahaha...

so..itulah turutan peristiwanya..
huhu..

WANTED!!


p/s: dia pompuan..=.='

puasa, knez.

2 comments:

Arez Razin said...

laaaaa.
pmpuan ke?
ishh2.
btw, chomel adek! :)

k.n.e.z said...

haha...chomel la sgt..^_^

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut