Tuesday, August 2, 2011

-jom.intai.kelas.LAW-

selamat menyambut ramadhan kwn2...
huhuhu...
i love u all...
ok...ak sebenarnya tersangat lah free sampaikan x sempat nak post blog..
hahaha....(bajet mcm ad org tertunggu2 je)..=='
ak mmg bz la...
keje ak byk...
tp ak x tau nak buat yg mana dulu..
test plak dtg menggunung..
by the way, ak still ok...x pengsan lagi...
cuma ak x leh terima hakikat...
bila soalan target FAR n MAF jauh gila tersimpang..
x pe lah..sekurang-kurangnya pengajaran buat aku..
kalau nak study, jgn cari soalan bocor...
baik x payah stdy, soalan dah bocor..
hahaha....
ok...about LAW..
aku actually suka masuk kelas law...
tp ak x tau knp asal ak masuk je, mata buat hal..
ngantuk la...perut pun buat hal..
dah kenyang, tp still nak mkn...
tp korg tgok ar jadual ak..
LAW pukul 4-6 PETANG???pd hari ahad??permulaan hari??
apakah???pendapat korang mcm mana??


wah...puan LAW sgt baik hati..
slalu bg something..seronok la..
hehehe..
ak harap aku berjaya hadapi LAW ini dgn kental..


ok...tgok aku buat ap..
ni la kerja aku...
ambik gambar sendiri..
n ambik gmbar kengkawan..


ok...ak nak show something...
nak tgok???
x nak pun x pe...hahahaha...
jom intai..

MANGSA: QILA EUNHAE..(search fb)
UMUR:18 TAHUN AT 2 JULY 1992
SANGAT BIJAK
RAJIN...
 .
.
.
.
.
.
.
.
.
.


tekun..


berehat sebentar..


sambung blajar balik...
hik3..
good2..
take a rest..


ni kerja feveret aku..



x masuk puasa lagi ni dah tidur..
aishhh3333...


ok..
babai..

love, knez.

No comments:

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut