Sunday, August 28, 2011

-raya.part.1-



assalamualaikum semua..
aku tahu semua tgh tggu aku update blog kan??
ok..PERASAN!
yeahhh...oh..penatnya jadi badak berendam..
erkkk...???
ok laaaaa....dugongggg....tauuuu!!
ermm...hari ni buat muffin...dah jd rutin tahunan ak buat muffin...
hoho...tp syg!!!x lembuttttt....ish..masalah btol laaaa...
ermmm...nk msj ngn org sana..
dia baru je smpai umh...
x sanggup aku nk ganggu dia rehat..
even dia ajak ak texting...
tp aku tahu dia penat...
yela...even tdo je pn lam kete..
ttap penat..
lenguh2 kan???
love u la syg...take a rest okeyh???

ermm...ok..TERENGGANU dah jame....!
ak tadi stuck!aiseyyy...
dah la x de minyak seyh...
so aku matikan enjin dgn harapan kereta ak akan jimat minyakk la konon...
namun masih ad satu kemungkinan...
takut kereta x idup lak...sangkut ak kat tepi jln uh...
hahaha..nasib aku semlam baik...
alhamdulillah....sampai jugak umh...
jame di kuala terengganu amatlah dasyat...
knp???knp korg balik trengganu??
korg x de kmpung lain???
aisehhhhh....
tetiba aku rasa mc aku juga perantauuu..
ye ar...ats jln raya semua plat kereta luar kot..
haha...byk benda yg aku buat time duk lam kete sorg2...
hik3...actually aku g hantar my mom n my maid to bus station..
dia balik indon naik MAS pagi esok pkul 8...kaya sengalll...maid la..=.='
my mom temankan..yela..dia bukan tahu sgt...dia x mcm indon lain..
haha..so...aku hantarkan sebab abah ak nk p terawih...
huhu....boleh lak mom ckp.."ilex ar long...baru kelip simbol minyak uh..boleh lagi niii.."
????????????????????????
yela..aku yg kena tggung kalau mati enjin tgh jln..aisehhh..
ok lahhh...itu saja aku nk taip buat masa skrg...ngeee~
babai..
knez.
selamat hari raya..



dissapointed, knez. :(



2 comments:

Ku Azhar said...

aiyook!! len kali bwk minyak spare!! hehehe :)

slmt ari raya :)

k.n.e.z said...

minyak spare??x cukup..x cukup..hoho..
slmt hari raya juga..:)

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut