Wednesday, August 10, 2011

-realiti:jahat.sgt.ke.aku?-

aku jarang taip pasal kwn2 sekeliling aku...
kali ni aku taip sbb aku tahu dia tak kan sesekali bukak blog aku ni...
kalau dia bukak??alangkah bagusnya...
aku sedih hari ni..
aku jahat ke??




sy jahat ke awk???
sy jahat sgt ea??
apa yg sy buat slama ni utk awk......
langsung x memberi makna kan??
pertolongan yang sy lakukan utk awk??
sy jht ye??
tlong awk hantar itu ini..
tlong hantar awk ke tmpat awk nk pergi..
tlong buat awk ketawa..
tlong buat awk senyum..
kalau sy x nk tolong..ap awk boleh buat??
semuanya salah sy kan???
yelah..awk bijak...sy x layak nak berkawan dgn awk...
sy sedar..sy ni mls belajar...awk rajin sgt...
segala ap yg sy buatkan utk awk..utk stdy awk...
sy x prnh ungkit...
cuma hari ni je...sekali...
sbb sy btol2 terasa dgn awk...
sy x sangka gurauan sy yg sekecil itu, awk trus brmasam muka...
"dah mu ni bkpe?"
itu ayat yg awk lontarkan kpd sy????
ye...sy ni bodoh...langsung x layak nk bercakap dgn awk yg tinggi drjat tu...
andai lah sy tahu inilah awk sebenarnya..
sy rela berdoa supaya sy boleh lupakan awk sbgai kwn..
supaya sy x dpt nk sakitkan hati awk lagi..
sy x nak tambah dosa sy drpd mengata awk dlm diam..
awk....adakala nya seorang kwn yg terlalu baik, boleh jd terlalu jhat...
awk tau x??
dan hari ni...sy nak jdi jahat...
sy x nk jadi baik lagi...
maaflah..mungkin awk ad masalah lain..
masalah ap???mslah diri sndri kan???study???
yes...kerana awk terlalu bijak..
awk bakal akauntan..
tp dgn sikap awk cmtu...ermm...ntah la...
sy harap awk x lukakn hati kwn awk yg lain..
jgn lah buat ap yg awk buat kpd sy ni kpd kwn kesayangan awk yg lain..
andai sy boleh undurkan masa...
sy harap sy x kenal awk...
mungkin awk tgh pressure..tension..tekanan...uncontrollable..
tp jgn la pikir diri awk je...
org cakap x baik sebut menyesal..
tp sy nk sebut juga...
sy menyesal dgn apa yg sy buat utk awk dri mula sy kenal awk, smpai skrg..
maaf sy, awk x layan kan??
mungkin awk x aspect pn ap prasaan sy...
awk ingt sy suka ke dgn ap yg sy buat slama ni??
awk ingt sy suka sgt ke bercerita benda2 bodoh slma ni??
awk ingt sy suka2 ke buat org gelak..ketawa...
awk ingt sy suka tgok org sedih sbb sy..
awk tahu x knp sy buat cmtu..
sbb sy x nk kwn2 sy jd mcm sy DULU!!!...

sy dulu sgt x peramah..
sy dulu sgt bengis..
sy dulu x pndai berckp..
sy dulu seorg pendendam..
sy dulu jarang senyum..
sy dulu jarang ketawa...
sy dulu benci  berkawan..
sy dulu sgt sombong..

sy x nk awk jd mcm sy DULU..
awk ingt jd mcm tu awk boleh bahagia??
awk tahu x seksanya sy dulu??
sy x boleh segembira org lain..
sedangkan sy sgt inginkan nya...
sebab tu sy benci kwn2 sy dulu...
sedangkan mereka x slah pn..

sekarang..
sy x nk jd bijak..
kerana bila bijak..
sy lupa kwn2 sy..
kerana..
sy sgt bijak..
bila bijak..
sy angkuh..
sy lebih rela bodoh drpd jd bijak tp sombong mcm awk..
kerana itu lg bodoh sebenarnya..

sy x nak kwn dgn awk..
sy benci awk...awk buat sy nangis...
tq a lot...
sy x perlukan awk dlm hidup sy..
semoga berjaya dunia akhirat..
maafkan sy buat kali terakhir..
sy x rela nk ckp...tp
sy bukan kwn awk lagi..
:(
awk x de perasaan!



i'm stupid, knez

No comments:

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut