Monday, September 26, 2011

-random: gila.guli.gula-

assalamualaikum..~

blog..again..blog..again..
fb makin sengal..oh yeahhh..semua recent activities aku ko nak tunjuk kan??
melampau..no privacy la MARK...=.='
haha...dah lama x bukak fb...
tu rasa hot je bila dah tukar...sbb x bagitau dulu..HAHA
aishhh..merepek!

ermm..aku sombong kan???
jumpa org pn x nak senyum pun...
lalalalalalalalala....
dlm blog bukan main gengster ramah lagi..
kat luar...haremmmm nak senyum..
haha..buat apa nak senyum kan, kalau x knl??
gilo namanya...!
ala..bukan aku sorg cmtu..
blogger femes2 pn ad mcm tu..
aku ni setakat blogger cikai je..
org x pandang mana pn..
lagipun menurut fakta..orang yang suka menaip atau menulis ni kadang2 x suka bercakap..
kalau bercakap, buat yang mendengar bikin hot ada la..
sbb dia juz expresi kn emosi nya selama ni dlm kertas or taip2..
tp bila bercakap dia x sedar ap yg dia ckp or bebel tu sgt kasar bahasanya..
sebab jrg nk luahkan dpan2..
btol apa aku ckp..
aku pn lebih kurang cmtu..
tp aku suka berckap!
dgn org yg btol2 menarik minat aku shja..
lalalalalala..
kalau aku diam bila jumpa korg tu means aku x brminat la dgn korg..
HAHA..~
aku ad je ramai org disekeliling mcm tu..
nampak je diam...bila bercakap pedas ohh...sentap sengal!!..
dah lama sgt kot tahan..hik3..

dah la merepek KNEZ..
=.='

teringat kwn lama..


cuba teka mana satu aku??


hak3..gelap nyerrr~
cute bangeetttt..


ouchh...gemuk..
gelap..
hodoh..euwwww..~


yg ni bettter...
ayu..sopan..baik
nak tdo neh..mlm..


masuk U da...haha..
part 1..


haaaaaaa..muka budak lagi...


sekarang da jadi anak dara..
tq my parents
x lama lagi..kawen..=.='
hahaha..gatal..

p/s: agak2 kan..knp kwn aku selalu senyap yerk??
dah lupakn aku atau dah x cam aku dek kerana aku terlau anggun bergaya ala2 model..
kah3..atau kerana aku yang lupa diri??
or maybe mereka yg lupa diri??
mungkin kini aku dah tinggi...makin kurus..jelita dan cantik menjadi halangan kpd mereka..
utk menegur aku..
come on la...aku ok je...x kisah pn..kita serupa ok!!
haha..
ok la sesumpah sekalian..eh..silap..
ok la iguana..*comey sikit..
aku sesumpah rindu kwn2 lama..
tp utk mnyertai aktiviti alumni..
maap.aku.masih.x.mampu.
:(
ok la.....
ala...x de aku pn, alumni x prsan pun...
kan alumni lebest?


next paper!!!
COSTING AND LAW..hiarghhhh...wait for me!!!
mood gila, knez.





No comments:

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut