Friday, September 2, 2011

-raya.part.2-

selamat hari raya!!!!!!!!
ok fine...dah raya pn...
sorry lambat update coz lappy nya demam..
telah di hantarkan kepada doktor je t'aime..huhu
ini pun curi2 guna lappy abah aku...NAK BAGITAU jugakk..!!
ala...aku tahu korg mesti nak cakap aku ngada2 kan???
sebab perasan org TERtunggu-tunggu latest post aku..
haha..alaaaa...ckp je la...
aku x  kisah...bulan puasa dah abis...x kurg puasa korg tu..
bhahahaha..
aku nak taip jgk post baru sebelum aku menbuzykan dri dgn test, assignment dan final!!..
struggle bukan???
op cos la....nk challenge lee chong wei...!
hahaha??erkkkk????unrelated la sengall...
ok...raya tahun ni agak dingin sikit..
abah aku demam...so.....mcm x larat la kami sekeluarga..
papepun....kami kental dan tidak mudah disental semangat nyaaa...
yeah..jom raya TANPA SUARA!!!!

















nota penaja:

*aku suka time mintak maaf, mama ckp "mmg byk dosa pun awkkk"..
*aku jahit sendiri labuci...iyeeeeee...
*no maid for this raya KAWAN..
*no DSLR..x mampu... :(
*mr. je t'aime dtg umh hari ni..^_^ (abah puji berani dtg sorg2!!)
*sumpah pakai shawl itu panas!!
*abah demam... :(
*duit raya aku RM100.00..wei...hebat apa..tua2 pun dpat duit..
*3 org panggil nama aku AKMAL...huishh...what the fish...
muda sekejap...hahaha..
*no more duit raya bcoz i'm U student???OMG..nk kecik balik..
*nak design bunga2 raya thun dpan boleh, abah??
*baju ditaja oleh Hassim Mahat designer SEEM NOOR BATEK...
call 096319817 for ordering..haha
*not really interest to upload raya pic onto FB...FB is suck!!
*oh...blue is not my colour!!!!urghhhh...=.='
*not interest to visit my fren this raya coz they did'nt come to my house even they know where is it!!!!
*puasa cukup la...senduk!!
*anak kucing mati seekor..duduk bwah tyar kereta..SORRY syg.. :'(
*where is my FRIEND???huhhhh...
*interview mr. je t'aime setel by mama!!huhu

ok la.
babai.
knez.

raya, knez.


4 comments:

Syarafina Sabri said...

SELAMAT HARI RAYA . Maf zahir dan batin . GOOD LUCK FOR FINAL !!

fsyifaa said...

pacik hasim nampak kurus.
hahaha
akhirnye jmpe gak bkal mak mentua..

k.n.e.z said...

fina: tq a lot my sis..love u la...

k.n.e.z said...

fsyifaa: hahaha..brani tauuu

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut