Wednesday, September 14, 2011

-raya.part.4.MAKA.dinner.2011-

assalamualaikum..
salam study weekk...
warghhhhhhh...dah nak abis sem la...
x sangka pulakk...cepatnya masa berlalu..
x lama lagi dah nak masuk degree...ouchhh..
sumpah aku x sabar!!!!
but...still have 3 accrual semester for dip..aiseyyy...

sebelum tu aku nak bgtau..
yg ENTRY POST kali ni PANNNNJJJJANGGGGG sikit...
sebab...terlalu byk gmbar...(ala...mcm x biasa pulak)
kerana blog itu PENDRIVE berjalan ku...
ok...semua org masih dibuai mimpi...
yela...penat pergi dinner...
atau...terlalu KEKENYANGAN...haha..
atau...memang kalau musim study week...semua org jadi hibernasi???
HAHA..cam beruang la pulakkk...

ok...spatutnya hari ni x leh taip apa2..
ye ar..
wordless wednesday kannn...
tp apa kau kesah...
ini blog aku..merangkap diary aku..
diary x de wordless..coz iye mmg diam je kerjanya..
ok..sekali lagi aku memilih utk mengupload semua gambar2 dinner maka ke dlm blog..
bukan ap...mmg aku mcm ni..
fb is not secure...
*ek eleh...mcm la blog secure sgt...
tp..org lebih kepada fb lagi...nk ngumpat ajak kwn..
kat blog???alahhh..sama je..
hahaha..


peace no fail!


hoho...my bez lec...
dia tonggak AKAUN aku..eceeee...


no fsyifaa for this maka..uhuk3.. :'(
shah alam lagi penting...okie3..


AC1103C..
ntah smpai bila kita mcm ni kn??


last sem pun aku pernah ambik gmbar dgn awek2 ni...
for maka too..


aku bersama DONGHAE super junior..yeahhh..


super junior!!


ek eleh...guna blackberry je...
HAHA..

ok..itu gmba aku bluetooth dri Qila Elf...
haha...comey atin kan??
ok...guna fon aku pulakkk..


gee, wook, salwa..


asha lot lot..:)


hany, atin, zira..


ouch..cincin tunang..


budak pompuan suka buat..!


MAKA...


yeahhh..


aisehhh...nset aku x lawa la mlm2..=='


nak tdung tu satu..!


feveret for girl..


haha..candid ni sengal..


makan..makan la lagi..atin??nak ap??HAHA


huhu...mkn byk pn kurus jugak...
jelez.. :'(


bukti kami di MAKA..


green..<3


kami model biru..!
x rancang pun!!


with lovely akma..
satu je gmba???
a'a...:(
my ex-classmate..


awek hot...
bella vampire la sgt...twilight??
huh..lalalalalala


haha...biru bertiga!!!
yeahh


ok...baiklah..sir senang hati uh..HAHA




kami bertiga lagi...
hehe..!
jeles x kami lawa??




spread love!


peace again...


chasing baru tuh..


kami pengguna BLACKBERRY...*qila pinjam aku punya tuhh..


ok...x de gaya model yg hot2 mcm sem lepas..
dah dewasa..
muka pun ala2 kedut da..
aisehh..
itu je la...
ready for next MAKA...aminnnnn..

okla...study week pn dah smpai..aku nak siap2..
nk g berperang..
kat rumah..
mkn byk..
tidur byk..
on9 byk..
jadi beruang comeyyy..
hahaha..
ok..salam study week..
apa pun..maka kali ni OK LAAA~

k la...babai..

p/s: muka aku nmpak mcm usia aku 23 tahun je kan??
too old??
x pe...aku kan anak sulung..mmg matured pn..
oh ye...at maka ada yg ckp..(time aku tgh mkn)
"jgn ayu2...mkn byk2 ye.."
ok..aku ayu??
HAHA...dia x kenal aku..!!!
haha..


pengsan jap..<3


hibernation mood, knez.

No comments:

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut