Sunday, October 23, 2011

-are.u.looking.for.the.best.quality.batik.so.its.here!-

assalamualaikum..
post kali ni berunsurkan promotion sikit..hehe..

adakah anda sedang mencari sesuatu utk dihadiahkan kpd yg tersyg??
atau mungkin utk memenuhi peraturan pemakaian batik pada stiap khamis??
ingin kan batik berkualiti dari segi mutu design dan jahitannya??
atau ingin kan sepasang baju utk menghadiri dinner..hi-tea..important meeting??

yes...
anda berjaya mencari SEEM NOOR BATEK SDN. BHD..

lokasi perniagaan..
3559, Jalan Sultan Zainal Abidin, Kuala Terengganu..
bersebelahan dengan hotel grand continental..
dan cawangan nya di BD09, Dataran Pahlawan Mall Melaka, Bandar Hilir..
bertemakan pink dan biru..
jgn tersilap..


















mungkin anda pernah terjumpa produk2 SNB di mana2 kedai di tempat anda..
mereka merupakan pemborong produk dari syarikat ini..
namun begitu, anda boleh mendapatkan produk2 ini dgn harga yg lebih menarik..
sekiranya anda mengunjungi sendiri butik ini..
pelbagai design yg ditawarkan kepada anda..
setiap design berlainan antara satu sama lain..

terdapat pelbagai potongan atau diskaun akan diberikan kepada anda..
design2 di butik ini sama sekali tidak menyerupai batik di kedai lain..
kerana SNB merupakan manufacturer..
SNB menghasilkan sendiri produk2 mereka..
mereka tahu apa kehendak pelanggan dan mencuba utk memenuhi semua kehendak pelanggan..
mungkin desgin SNB agak berbeza berbanding dengan kedai2 lain kerana..
kebanyakan pengusaha2 batik di luar sana hanya menjual dan bukan menghasilkannya sendiri..
SNB mempunyai trendnya yg tersendiri..
design yg ada merupakan design yg sentiasa evergreen..
tidak rugi sekiranya anda mengunjungi butik ini..

SNB juga menerima tempahan daripada sesiapa sahaja..
anda boleh mendapatkan pelbagai jenis kurung, kemeja, blaus, kaftan, tie, scaft dan sebagainya..
kunjungi SNB segera..

p/s:
untuk pengetahuan anda..
semua baju dinner puan blog ditaja oleh SNB..
:-)






haha..
sekian sahaja dari sy..
PROMOSI YEAR END SALES menunggu anda!!!!

SNB, knez.



Monday, October 17, 2011

-dia.ni.jenis.apa?-








p/s: boleh bagitau dia ni jenis ap??
haha..

knp kucing suka jelir lidah??
apa maksudnya??
dia nak ap??

meow, knez.

Saturday, October 15, 2011

-10.tanda.lelaki.mabuk.kepayang-


assalamualaikum..
huhu..salam hujung minggu..
ermmm..
selamat bercuti..
walaupun aku bekerja..HAHA
ok..nak share..
tadaaaAAA~~~



kepada sesiapa yang masih ragu akan hubungan mereka..
cuba baca ni..
dan kira berapa markah anda..
sekiranya kurang dari 5 tanda..
cari lain jela..
hehe..

1. memberikan lebih perhatian
eg: si lelaki yg menyimpan perasaan pada anda akan mmberikan perhatian yg lebih
berbanding kpd org lain..

2. meluangkan masa untuk anda..
eg: si dia selalu ingin mendekati anda..
si dia sanggup mencuri sedikit waktu untuk menyertai aktiviti anda
walaupun bertentangan dgn minatnya..

3.menerima anda seadanya..
eg: lelaki yg mencintai anda akan menerima anda seadanya..
sama ada anda gemuk atau anda gelap, serba kekurangan..
tapi itulah kelebihan di matanya..

4. lebih romantis kepada anda..
eg: lelaki yang mabuk cinta biasanya bersifat romantis..
contohnya menghantar sms "selamat pagi" atau pn kata manis dan indah..

5. ingin mengetahui segalanya tentang anda setiap saat..
eg: dia mula menjadi spy tanpa gaji..
(maybe akan merimaskan anda juga..)

6. selalu mengingati hal-hal kecil..
eg: lelaki yg mencintai anda akan pantas dan rapi 
merakan setiap detik kata yg anda ucapkan..
meski anda suah melupakannya, namun mereka tetap tepu..

7. selalu menganggap anda wanita satu-satunya untuknya..
eg: jejaka yg mncintai anda tidak akan mendekati wanita lain..

8. tidak akan mudah menjanjikan sesuatu kpd anda..
eg: lelaki yg mncintai anda tidak mudah untuk membuat janji..
lelaki ini sedang berhati-hati supaya tidak mengecewakan anda..
(sweet bukan??)

9. tidak akan mahu menyusahkan anda..
eg: jika anda dalam kesusahan, si dia akan mencari jln utk meringankan beban anda..
dia akan menasihati anda supaya tidak risau kerana dia telah memikirkan jalan penyelesainnya..

10. tidak punya alasan untuk mencintai anda..
eg: "kenapa awak sygkan sy?"
lelaki yg mencintai anda tidak mudah menjawab persoalan sebegitu..
cinta itu tidak dapat diluahkan melalui kata-kata tetapi hanya dapat dirasakan..

so kawan-kawan..berhati-hatilah dgn lelaki disamping anda..
jika alasannya mencintai anda kerana cantik, baik, dan sebagainya..
hati-hati lah ye..

ok la...tu je..
mood bosan..
hehehe..
aku??
score 9/10..
satu je x cukup..
hoho..
boleh laaa..

Lirik Lagu Ungu Mabuk Kepayang Lyrics
cinta kata orang ku jatuh cinta 

kepada dirimu cinta sampai tergila-gila
oh rindu, rinduku memikirkan kamu
hanyalah dirimu yang membuatku mabuk kepayang
cinta cinta cinta pada dirimu
rindu rindu rindu akan senyummu
hanya satu kamu yang aku mau

sampai mati kau kan selalu ku tunggu
cinta yang membuat hidupku lebih indah dari hari yang lalu

cinta yang membuat hati berbunga-bunga

tinggalkan rasa yang lalu
oh cinta kata orang ku jatuh cinta kepada dirimu

cinta sampai tergila-gilah
mmm rindu oh rinduku memikirkan kamu

hanyalah dirimu yang membuatku mabuk kepayang
cinta cinta cinta pada dirimu

rindu rindu rindu akan senyummu
hanya satu kamu yang aku mau
sampai mati kau kan selalu ku tunggu
cinta kata orang ku jatuh cinta kepada dirimu 

cinta sampai tergila-gilaoh rindu, rinduku memikirkan kamu
cinta cinta cinta pada dirimu
hanyalah dirimu yang membuatku mabuk kepayang


rindu rindu rindu akan senyummuhanya satu kamu yang aku mau
cinta yang membuat hidupku lebih indah dari hari yang lalu
sampai mati kau kan selalu ku tunggu


cinta yang membuat hati berbunga-bunga

[rap]bagaikan racun dia terus membiusku
tinggalkan rasa yang lalu

menebarkan aroma ke dalam seluruh tubuhku

detak jantung pun berhenti di saat ku bertemu denganmu
cinta cinta cinta pada dirimu
tak kuasa ku menolak

rindu rindu rindu akan senyummu

hanya satu kamu yang aku mau
cinta yang membuat hidupku lebih indah dari hari yang lalu
sampai mati kau kan selalu ku tunggu


cinta yang membuat hati berbunga-bunga
cinta cinta cinta yang membuat hidupku lebih indah 
tinggalkan rasa yang lalu


dari hari yang lalucinta yang membuat hati berbunga-bunga
tinggalkan rasa yang lalu

Source: http://liriklaguindonesia.net/u/ungu/ungu-mabuk-kepayang/#ixzz1apvinLhN




cinta, knez.

Saturday, October 8, 2011

-raya.part.5-

 before exam..
beraya!!!!
rumah puan rozita..
lecturer law..
hehehe..





x berkait..=.='

raya, knez.

-syifaa!!!running.man-




haha..
addicted x??

rm, knez.

-sekali.lagi.muzium-

salam..
selamat bercuti-cuta...
kepada semua pelajar UiTM..
yg bru je abis final exam..
yg blom tu...yg blom tu sabar ye...
esok abis lahhh..hahahahaha...
ermmm...sehari selepas final exam...
aku dan tikus2 comel..
ke muzium sekali lagi..
mmg suka sejarah btol la...
bukan apa....dah x de tempat lain laaaaaa...
bila terengganu nak maju neh???
bosan laaaa..
buat la aquaria keeee...
zoo pn keciik je...
ermmm..duit kan byk...aisehhhh...
asyik mydin..giant..
so bored la...
buat la taman tema air ke..
aku ni mmg sah2 la sampai tua duk ganu...
so plizzzzz la...berkembang la sikitttt..

muzium??
knp mkin lama mkin luas...
mkin lama mkin kurang barang...
ermmm..

edited..=.='



asha lot-lot..
ko lagi besar dri muzium..


kami lagi kecik dari muzium tuhh...


ok...HAHA


??????????


weh..tea..ko ke asha yg posing??


at the back of cute girl..
bhahahaha


side of river...kih3


ok...=.='
terapung..
darat = jakun!!!




knez@muzium???
eh..salah la...
ni kat planetarium laaa..


cermin tipu...
asha nmpak cm biasa je...
x berubah jd kuru* pn..


najwa??
hahaha...


slim kan??

ok la...
tu je la..
next..

pesanan penaja: encik muzium..pliz la letak buaya ke..
ikan besar ke..
sronok jgk..
=.='

bored, knez.
Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut