Saturday, October 15, 2011

-10.tanda.lelaki.mabuk.kepayang-


assalamualaikum..
huhu..salam hujung minggu..
ermmm..
selamat bercuti..
walaupun aku bekerja..HAHA
ok..nak share..
tadaaaAAA~~~



kepada sesiapa yang masih ragu akan hubungan mereka..
cuba baca ni..
dan kira berapa markah anda..
sekiranya kurang dari 5 tanda..
cari lain jela..
hehe..

1. memberikan lebih perhatian
eg: si lelaki yg menyimpan perasaan pada anda akan mmberikan perhatian yg lebih
berbanding kpd org lain..

2. meluangkan masa untuk anda..
eg: si dia selalu ingin mendekati anda..
si dia sanggup mencuri sedikit waktu untuk menyertai aktiviti anda
walaupun bertentangan dgn minatnya..

3.menerima anda seadanya..
eg: lelaki yg mencintai anda akan menerima anda seadanya..
sama ada anda gemuk atau anda gelap, serba kekurangan..
tapi itulah kelebihan di matanya..

4. lebih romantis kepada anda..
eg: lelaki yang mabuk cinta biasanya bersifat romantis..
contohnya menghantar sms "selamat pagi" atau pn kata manis dan indah..

5. ingin mengetahui segalanya tentang anda setiap saat..
eg: dia mula menjadi spy tanpa gaji..
(maybe akan merimaskan anda juga..)

6. selalu mengingati hal-hal kecil..
eg: lelaki yg mencintai anda akan pantas dan rapi 
merakan setiap detik kata yg anda ucapkan..
meski anda suah melupakannya, namun mereka tetap tepu..

7. selalu menganggap anda wanita satu-satunya untuknya..
eg: jejaka yg mncintai anda tidak akan mendekati wanita lain..

8. tidak akan mudah menjanjikan sesuatu kpd anda..
eg: lelaki yg mncintai anda tidak mudah untuk membuat janji..
lelaki ini sedang berhati-hati supaya tidak mengecewakan anda..
(sweet bukan??)

9. tidak akan mahu menyusahkan anda..
eg: jika anda dalam kesusahan, si dia akan mencari jln utk meringankan beban anda..
dia akan menasihati anda supaya tidak risau kerana dia telah memikirkan jalan penyelesainnya..

10. tidak punya alasan untuk mencintai anda..
eg: "kenapa awak sygkan sy?"
lelaki yg mencintai anda tidak mudah menjawab persoalan sebegitu..
cinta itu tidak dapat diluahkan melalui kata-kata tetapi hanya dapat dirasakan..

so kawan-kawan..berhati-hatilah dgn lelaki disamping anda..
jika alasannya mencintai anda kerana cantik, baik, dan sebagainya..
hati-hati lah ye..

ok la...tu je..
mood bosan..
hehehe..
aku??
score 9/10..
satu je x cukup..
hoho..
boleh laaa..

Lirik Lagu Ungu Mabuk Kepayang Lyrics
cinta kata orang ku jatuh cinta 

kepada dirimu cinta sampai tergila-gila
oh rindu, rinduku memikirkan kamu
hanyalah dirimu yang membuatku mabuk kepayang
cinta cinta cinta pada dirimu
rindu rindu rindu akan senyummu
hanya satu kamu yang aku mau

sampai mati kau kan selalu ku tunggu
cinta yang membuat hidupku lebih indah dari hari yang lalu

cinta yang membuat hati berbunga-bunga

tinggalkan rasa yang lalu
oh cinta kata orang ku jatuh cinta kepada dirimu

cinta sampai tergila-gilah
mmm rindu oh rinduku memikirkan kamu

hanyalah dirimu yang membuatku mabuk kepayang
cinta cinta cinta pada dirimu

rindu rindu rindu akan senyummu
hanya satu kamu yang aku mau
sampai mati kau kan selalu ku tunggu
cinta kata orang ku jatuh cinta kepada dirimu 

cinta sampai tergila-gilaoh rindu, rinduku memikirkan kamu
cinta cinta cinta pada dirimu
hanyalah dirimu yang membuatku mabuk kepayang


rindu rindu rindu akan senyummuhanya satu kamu yang aku mau
cinta yang membuat hidupku lebih indah dari hari yang lalu
sampai mati kau kan selalu ku tunggu


cinta yang membuat hati berbunga-bunga

[rap]bagaikan racun dia terus membiusku
tinggalkan rasa yang lalu

menebarkan aroma ke dalam seluruh tubuhku

detak jantung pun berhenti di saat ku bertemu denganmu
cinta cinta cinta pada dirimu
tak kuasa ku menolak

rindu rindu rindu akan senyummu

hanya satu kamu yang aku mau
cinta yang membuat hidupku lebih indah dari hari yang lalu
sampai mati kau kan selalu ku tunggu


cinta yang membuat hati berbunga-bunga
cinta cinta cinta yang membuat hidupku lebih indah 
tinggalkan rasa yang lalu


dari hari yang lalucinta yang membuat hati berbunga-bunga
tinggalkan rasa yang lalu

Source: http://liriklaguindonesia.net/u/ungu/ungu-mabuk-kepayang/#ixzz1apvinLhN




cinta, knez.

2 comments:

H.J said...

erk..tengah mabuk ni..haha

k.n.e.z said...

#H.J
ish..x de laa...juz sharing...

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut