Friday, December 2, 2011

-berubah-


apa beza mereka???HAHA

assalamualaikum..
annyeonghaseyo..huhu..
lama nya x menaip...asyik slah tekan je..
aish..jadi lembap la plak..
hahaha..dah la lama x menaip..lam jugak x menulis..
rasa kekok je...
ermm..aku dah masuk semester ke 4..
selamat datang...hehe..


actually sem 4 ni x la seseronak mana ye..
byk benda dah berubah..
jadual kelas??x yah ckp...
hancussss...bukan stkat hancur..berderai..
hati lagi la...masuk klas lain??
ermm..korg cuba bygkan la sndri..
bukan nak ckp ak ni penting dri..
tp mereka2 lagi penting diri..
bukan kehendak aku nak masuk kelas itu ini..
nak cakap aku ni menumpang..maaf sikit..
kita semua sama..tp mana sikap toleransi mereka??
penat la mcm ni...
sem 3 pn benda yg sama juga..
npe la x tutup je kelas aku???
hantar aku g dungun ke...
dah la kereta x leh  bwk..ermmmm
susah2..aigoooo!!!stresssss!!!!!!!
:(

ermm..apa lagi yg berubah??
ntah la..

-maaf, aku penat-



penat, knez.

No comments:

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut