Saturday, December 17, 2011

-trying.to.be.cute-

assalamualaikum..
morning..huhu..
pagi yg sejuuukkk..
ganu ujan laaarr..
aishhh...nak buat keje pn rasa mls cm taik je..
haha..assignment agak la susah..
quiz menunggu jgn kira laa...
masuk kelas kena speed 400km/h (bak kata classmate aku la..)
HAHA..
ermmm...even subject sem ni sikit..
tp ak ttap rasa presure nya..
oh ye..
aku di kerawang..
dan..KENAPA org sekeliling mempersoalkan kehadiran aku di sini pada hujung minggu??
jawapan nya: AKU SAYANG KERAWANG..
haha...
skrg pkul 7.30 pagi..
mak cik pak cik mula nak start keje da...
ermmm..tapi KAWAN2 aku kat kerawang ni MASIH LENA DIBUAI BAYU..
ecehhhh..
ank dara ap ni yekkk...mls bgun pagi...entah sbuh ke x..x tau laa...
HAHA..mengata org..(aku???)

hujan lagi...
tidur lagi..
angin lagi...
sejuk lagi..
wahhhh....mmg syok ar kalau skrg cuti sem..
hik3..

ermmm...aku teringat abg hensem kat umh la..
incik BOBOI a.k.a bobi..
errmm..biasa ujan2 ni mesti dia cari port yg lembut2..
nak landing la konon...
nak rehat2..hibernasi kot..


ok...fine..atas selendang itam satu2 nyer yg aku selalu pakai...
(jgn kemmmcing sudaaa)


mula daaaa~


aku siap cimutt lagi..ambik kau!
ngn sejadah..
KUCING MEMANG SUKA DUK ATAS SEJADAH KE????


haha..bukan gemuk tu...
bulu kembang...sejuk kann..


ok..tukar tempat pulak..
nak duk ats table runner lak...


arghhh..so cute..
aku pun nak jugak cute mcm ni...
tp muka aku hodoh la time tdo..HAHA


dah gulung2 da...
aku cuit, cubit, tonyeh..semua tu buat dia x sedar pn..
slame ni time aku sentuh ckit je..mula la nak membebel..


haha..ganggu mak nyer lak..
skrg tinggal dua ekor je..
yg kecik2 semua dah di adopt kan...
sunyi lak umh ak..
x pe jgk..
ilang busuk skit..hehehehehehehe


ermm..then sambung tdo lagi..adehhh


asyik kena ganggu dek aku..
beliau mengambil keputusan utk berhijarah lagi..
ats beg skola adik aku pulak..
hahaha..
dah la boboi..
don't try to be cute with me..
hoho..

boboi, knez hassim.

No comments:

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut