Friday, January 6, 2012

-2011.dah.lama.pergi-

assalamualaikum dan selamat pagi all readers...
ok..mungkin agak kurang ajar aku buat tagline kat atas tu..
yela...aku sedar blog aku bkn seronok sgt dibaca..
buang masa jerr..
sbb blog aku blog personal...
mcm diary aku laaa...
ak dah lama main blog ni..
since aku form 3..blog ni pn dah tua da...
bermcm-mcm jenis template da aku guna..
widget..gadget...
semua benda tu memberatkan blog aku..
HAHAHA...
lg pn blog ni 102% dlm malays..
so sesiapa yg agak keras lidahnya nak nyebut dlm malays..
mintak maaf la ye..nk guna translator x leh jgk..
dah masuk 2012 ni...aku tertanya-tanya..
apa beza dgn tahun2 sebelum ni??
yeee..aku tahu bezanya...
makin gemuk..
makin sewel..
makin byk kerja..
dan makin x de masa..
aku takut jgk..
takut sampai masa..
sesungguhnya sekali kita mengingati mati, selangkah kita mendekati Allah Maha Besar..
ermm..
tahun baru??
azam baru??
yeahh...aku x pikir lagi..
hahaha..
ok la..
byk kerja tunggu aku..
ok..
babai..
knez hassim

No comments:

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut