Sunday, January 8, 2012

-keeps.the.doctor.away-

assalamualaikum..
bila boring baru aku menaip..
hahaha..


ermm..
dah lama x demam..
ambik kau skali demam 39.5 celcius..
demam org dewasa ni agak la parak kn..
ermmm..
byk kemungkinan yg menyebabkan aku demam..
i think laa..
demam masuk 20 tahun???
demam byk kerja kena buat??
demam sebab penat??
demam sebab x cukup kasih sayang??opppss!
demam sebab...dah sampai masa nak demam..dah 2 tahun x demam..
demam sebab byk dosa...(aku rasa sebab yg ni la)

skrg tgh recovering dmam nyaaaa...
telan ubat..
itu je la kerjanya..
mengadap lappy kalau dah mmg bosan sgt..
nk masak x larat..
nak makan..x leh telan..
ap nk buat??
nk buat kerja??lagi laaa mls...
baring...golek2 je la...
bila dah umur 20 ni, demam dah x ngigau..
HAHAHA...
kecik2 dulu, demam je mesti kena tidur dgn abah n mama..
yela..ngigau bukak pintu rumah..apa kes??
haha..kelakar la zaman kecik2..

maaf la miss fatehatul..
aku x ikut ayat stiker kat loker kau..
'an apple a day, keeps the doctor away'
 bukan apa...aku kasian kat doctor..
yela..gaji dorg depends atas pesakit...
kalau semua org sihat, cmne dorg nak suap ank bini masing2..
tokei buah apple kaya la cmtu...
hehehehehe...

baby got fever HAHA, knez hassim.

No comments:

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut