Saturday, February 11, 2012

-lumpur.dan.mereka-

assalamualaikum..
salam modul UPKP..
hahaha...
mjur la time degree nnti da x de kerja2 gini..
penat la...panjat itu..
celup ini..
jatuh sana..
tergolek sini..
haishhhh..
apa pun aku still enjoy hari ni..
sbb kwn2 aku sama group dgn aku..
HAHAHA...





ni semua budak class aku..
perempuan semua lagi baik kan???
kami tidak berpuak, tp kami ber 'geng'..
and aku geng baik...
 sangat baik..


mereka dan kami..


oh...ini kolam ikan tilapia...
kah3...
byk yg berenangggggg...
bau pun semcam wangi ke...
oh ye..biasa la kalau dengar jerit2 manja bila naik titi tu..
almaklum laa..
pompuan..sinonim daa..
HAHA


menunggu turn...
ada yang x sabar nak berendam..
yela..
terapi kolam sauna...
yaaaarkkkk..


kamera aku dah mcm dslr bukan???
senang..
x payah kumpul duit beli..


no komen..


bersemangat kan mereka??
agak la geli..
memang dah rasa sgt la pijak taik..
tanah = taik..
x leh beza daa...
=.='


 panjat...gelunsur...
cari pacat..
x jumpa...
kalau jumpa, ingt nak tanah dengan garam..
kah3..


exciteddddd...
cool giler...
kaki ngah pijak tanah lembik still leh PEACE yoww..


jam baru aku cntik kan??
6.50 je...


teringin nak naik..
tp nak buat2 pengsan, MALU..
hik3


sorg je girlsss..
semua boys...
cumelll kan??


membina menara???
rumah bangloooo je ni...
huhu..
nice teamwork..
menang no 3???
aku pun cam blur2 je...



kreatip kan???


dia sangat comel...
berbulu..
comot..
sama ngn manusia kat tepi..


ntah apa nama dia...
x de surat beranak pn..


kasut mereka2 yg sengaja mengcelup kaki-kaka ke dalam coklat cair cadbury..
wahhhhhh...



lovely akma..
cantik dia...

p/s: tiada gmba Asha Lot kan??
hoho...maap kami x sekumpulan..
hoho..
len kali lak ye...

ok la..
tido, knez hassim.

No comments:

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut