Saturday, February 4, 2012

-minggu.sibuk.bermula-


salam..
hai and hello..

ok..minggu sibuk dah bermula..
test..
quiz..
present..
group work..
tpon rosak..
plat number captured!
huarghhh..
stressss... : (
 apa pun aku still sempat beronggeng di Kola Lumpor...
ermmm..
ada masa free..
gunakan sebaiknya..


ermm..
x la padat mana..
stakat ini...
stakat ini...
sabor ye..
byk lagi...cuma x sampai waktu lgi..
bak kata lec...
"cuti hujung minggu anda telah dibekukan"
HAHAHA..=.="

ok...
cuti raya cina a.k.a CNY
aku buat apa??
kerja lalalalalalalala....
:)
*smile alwayssssss....
x penat pun..
happy je...
ada org antarkan makanan..
antar kan kek yg sweettttttt..
(awk mmg sweet bg sy..'',)
teman kan..
even sekejap...
teman di mcd..
buatkan kerja utk aku...
thanks a lot...
i'm really appreciate it..
tq soooo much..
awk da kurangkan tekanan dlm diri sy sebentar..
tq!

oh lupa...happy chinese new year..



jom baham limau!!!

maaf kepada yg berkenaan kerana aku slalu buat2 buzy..
tp sumpah...kdg2..mmg btol aku ni bz..
hohoho...
oh ye...blog berubah wajah..
ke arah yg lebih simple..
lebih feminin..
tp aku paham kenapa dia kuar undefined tuh??
rosak imej blog je...
aku cari lam code html..
mmg sah..x jumpa langsung...
omoooo...

ermm..tpon aku rosak..
tp still leh guna..
baru??
tggu la poket tebal skit..
hik3..actually tpon aku jatuh time beli burger dpan kolej tuh..
then tiba2 hang..
last2...aku x dgr suara org..
msj je la nmpak nya..
=.='


busy, knez hassim.
Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut