Monday, July 16, 2012

-knez.hassim.ep.1-


wahh..dah lama tak berblogging...
x tau la nak story mory about what...
ada yang happy...ada yang sedih...
ada yang menarik, ada yang terlalu blalalalalalala...
urm...aku skrg dah masuk part 5...
still lagi diploma and no repeat paper!!!
cewahhh..haha...x de ar...kidding je..
aku just harap aku dpt graduate tepat pada wktu..
even aku dah x terbau ANUGERAH NAIB CANSELOR bcoz of kelalaian diri sndri..
mungkin aku masih boleh terus kekal dgn pointer 3..insyaalah..

aishhh....asal aku menaip...msti psl akademik..boshannnnya...
nk buat mcm mana...even dgn org yg bru aku knl je, tu la soalan yg akan aku tanya..
yela..aku nk tau jgk apa matlamat hdup dorg kat universiti ni..
bg aku, aku nak bljr btol2 n x de masa utk aku nk main2...pegang jawatan itu ini..
aktif dlm sukan or whatever...maaf aku x minat..
mama n abah hantar aku kat sini supaya aku belajar...
kalau aku ni minat kokurikulum dah lama aku jadi atlit...wakil sukma pn boleh..
hahahahaha...tapi syg nyer benda2 mcm tu adalah perkara lampau dlm hidup aku..
kawad kaki segala...aishh..ckup la smpai kebangsaan time skola...x perlu disambung di universiti..
x de apa pn yg nk dibangga dgn benda tu..
terjerit2 kat pdg kwad, dlm kelas senyap time lecturer tny...hahaha...kelakar la...
yela...akademik dan kokurikulum x leh disamakan...hik3...

kalau la aku ni masih bersemangat waja meneruskan minat dahulu..
aku rasa skrg aku dah masuk askar...hehehe...
mmg aku ni agak skema...haha...tp rasanya ramai lagi yg skema dlm dunia ni..
biarlah org ckp aku old-minded..aku ok..
org ckp aku outdated about fashion, hahaha...ada aku kisah??
aku nak evergreen..org slalu guna dan ingt..
pakai skirt bagai...baju biru, skirt merah...tdung kuning..yeahhh...pop art urban fashion skrg..
aku pn tahu mcm mana nk pakai..mana nak cari...apa pkembangan semasa..
nama pn abah aku designer...tp aku ni x minat...
majalah fashion??belambak kat umh...
hahahaha...cuma aku tahu...niat aku nak belajar akaun..bkn nk bergaya kat kampus..
mcm pompuan2 skrg..ok ye,,,tahuuuuu..
nak jd perhatian supaya dpt meningkatkan rasa keyakinan diri..
cewahhhh...dlm klas snyap terus...(ak pn diam jgk..hehehe)
aku ni x de da slim mcm dlu...x mcm awek2 skrg...slim mantoppp..hahaha..
sbb tu x pakai moden2 ni..kannnn???x kisah pn..

adik aku dah pergi institut kraf negara...
under government..bestttt dia...
semua free...siap dpt elaun lg...
jeles aku...aku bljr pndai2 pn just duk trganu jugak..
adik aku ambik seni je pn, dah dpt g selangor..
mesti mama abah bangga...x pe..aku pn tumpang bangga...
cewahhh..x pe..perjalanan masih jauh..tahun dpan aku dah start merantau..
kasihan parents aku..anak2 semua duk jauh... :(

oklah..dah penat...
hidup aku skrg penuh dgn tarikh...
ecehhh...kekonon bdk universiti la katakan..
sbuk bljr je...hahaha...

fallacy..
common test..
kelas ganti..
critical thingking..
assignment..
presentation..
final exam..
quiz..

semua dl fikiran aku skrg...
haha..kwin???lmbt lagiiiii...

ok lah..
selamat maju jaya buat semua readers..
pray the best for me..
maaf kepada yang tersinggung..
ok bai.


hahahahahahahahahaha...

rindu blogger, knez hassim.





2 comments:

Syarafina Sabri said...

Tak slim dah ? Tak boleh bayang betul.

khalifah.nur.ezati.hassim said...

haha..mmg x slim da....=.="

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut