Tuesday, October 16, 2012

-taxation.1.end-


Assalamualaikum..
Waalaikummussalam...
Wahhhh...
Apa khabar semua adik2??
Sihat???hahaha..
Aku x brp nk sihat mne...
Taxation paper dah lepas da...
Fuhhhh...takotnya aku nk exam...
Sampai ketar2 nak bukak kertas soalan...haha..lawak la ko ni khalifah...
Nak tulis no.matrik pn pikir byk kali..
Kot2 trtulis kwn punya..habis aku..
Huhu...td exam pkul 2.15-5.15 pm..
Wahhh..mmg smpat sgt2 la nak lunch dlu...kononnya...
Mmg bez tgh exam perut tgh bergendang sana sini..
Mcm2 lagu dah kuar...hahaha
Tambah pulak seat exam aku bwh aircond..
Ishhh..x la dingin mana...cuma beku je...
Haha...ok lah...actually aku nk.mengadu...
Errrmmm...paper tax ptg td susah...
Nk.ngadu kat ma, nnti msti dia ckp "awk x stdy la tu,mkn je kejenya,kuar jejalan..blablabla...n so on"..
Gemuk...
Pendek..
Baju ketat daa..
Keturunan gemuk la tu..
Gelap...
Muka minyaknyeee...
Eii..borosnya budak ni..
Hahaha...itu semua kata2 biasa ma aku...
Sweet kan???kalah couple...hahaha
Ok...k la....dah lewat...nk tdo..masuk waktu daa..hihihi...
Oh ye...cuma nk ckp..td aku g mkn kat KFC...haha...
Itulah jawapan kpd persoalan kalian semua mengenai ke-chubby-an ak skrg...
X KFC, McD pulak..haha..
Dah cuba buat yg trbaik utk diet..
Tp gtu la...aku tkot lapar...hahaha
Karang pengsan, susah plak...
Nanti kurus,org ckp ak ad msalah...
Hahaha..kelakar..ok la..
Selamat mlm blogger/reader/facebooker/twitterer/google..haha
Selamat malam khalifah...
Nite Wan Kimi..(mis u badly) haha..gedikkkk...
Taxation, knez hassim.


No comments:

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut