Monday, February 25, 2013

-mereka-

assalamualaikum..
waalaikummussalam..
huhu..
ok...skrg tgh x de class..woahhh..0_o
tambahan pula hujan...
yee...trganu hujan..lebat plak tu..
ok...x la byk sgt benda aku nak share hari ni..
tp aku akan cuba menaip dlu ye..test2..

1. Dinner MeDIA 2013

sedar x sedar dah final sem aku kat kampus ni..
even baru je diploma..ecehhhhhh..haha
kadang2 rasa macam masa ni SANGAT la cepat..
x sempat aku nak kenal semua orang kat sini..(perlu ke?? '0' )
budak fakulti sendiri pn x knl...
tambah2 pula junior2...ye la...senior dah x de..
time pergi dinner fakulti akaun, tengok muka2 junior..
"ermm..sape dia neh???x pernah nampak pn..budak akaun ke??"
haaaaaaaaaaaaaa....aku caya la, semua kwn2 aku msti terdetik gitu jgk kn??
haha..kelakar..
yela..muka2 diorg mcm senior lak aku tengok...
mungkin tahap matured diorg lagi tinggi kot..
sopan2 je...hahaha..yela...masih junior..msti la jaga attitude..eheeemmmm3
baju vogue2 je..senior semua hentam jubah..ye ar..mkn byr RM4, x pergi kang, rugi..
hahahahaha..
zaman vogue2 aku dah abis, ni zaman keinsafan pulak ni..
tp aku berterima kasih kepada mereka2 yg berpeluh2 buat dinner ni..
aku x pernah jadi AJK kat uni...tp aku paham situasi mereka...
bila sebut dinner, teringat A Night to Remember...
hahahaha...bila teringat, datang pulak mood sedih nak nangis..
:(
teringat perkara x matang yg paling bongok pernah aku buat..
hahahaha....sbenarnya salah diri sndri..tp yela, tgh emo...
x kn nak marah diri sndri pulak..
wakakakaka..
pastu teringat kat kawan2 yg uruskan dinner..
ada yg BERUBAH, ada yg masih SAMA..
hurrmm..
ok.task 1 done!!
oh ye..gamba dinner..
masquerade night...huahuahuahua





p/s: oh ye...JANGAN NAK CAKAP AKU gemuk YE!!!

2. Trip to Putrajaya

haha..yg ni kelakar..
buat mcm x pernah pergi je...
apa pun best la...
terima kasih kepada ketua projek cik fsyifaa dan setiausaha cik ros-hada..
penat korg kan..
ololololo...hehehe..aku duk relax je..
eiii..jahatnya...ish3..
apa pun..aku enjoy je..
putrajaya...jarang2 aku pergi...mungkin ni kali kedua kot pergi ni..
ye ar...apa jadahnya aku nak ke sana..
lain la kalau ada saudara mara, rumah ke...
honeymoon ke...erkkk???
then menginap di UiTM Shah Alam Seksyen 2...
a'aaaahhh...kampus induk besyorrr tu..
hahaha...scary jugak duk situ..
hihihi...kampus besar tp x de org..
YELA..org semua tgh cuti..hehehe..
kolej???ermm...kerawang more better la...
then mcm biasa...melepak kat sogo..jalan TAR..
x beli apa pun..yela...asyik pergi KL, pergi situ..
kalau ada mama x pe la...
haha..poket x tebal mana..ehemmm..-_-"
first time makan subway..
hurmmm...boleh cuba mkn lagi..
then pergi kilang hi5..yeah..
agak jakun sikit...tgok roti gerak2..
hahaha..wangi...
bau roti....experience yg x boleh dibeli..
then time last, nak balik daaaaa, sempat lagi singgah sogo..again..
hahaha...tp aku n kwn2 melencong ke KLCC..
haaaaaaaaaaaa...nak beli apa pulak kat sini..aishhh..
ok..mungkin sedikit cenderahati..hahaha
tp..beratus jugak...ishhhh
then balik terengganu..
aku mcm biasa, pantang naik kenderaan, pasti tidur dlu..
so sesiapa yang jeles tgok aku tdo je manjang, bagi aku bwk kereta..
kalau aku tdo dalam bas, bagi aku yang bwk bas..!!
konfem, semua org X KAN TIDUR!!
hahahahaha..

ok..mcm biasa..secuit gambar's..
haha

banyak jugak tmpat aku pergi rupanya..
hahaha..gambar berkenaan diculik dri ipad2,dslr,digitalcamera,mygoodwonder..
hahaha...

tempat2 diatas:
1.palace of justice- best!!! 5/5 marks
2.jabatan akauntan negara- search ternet je..(-_-") 1/5 mark
3.kilang roti hi5- best!!4.5/5 marks
4.i-city- best!! 5/5 marks
5.dlm bas- 3/5 marks (slow) kikikiki..

hahaha..
sekian sahaja utk post kali ni..
berjumpa lagi kita di musim akan datang ye..
mungkin lepas final exam..
or maybe masa nak masuk degree nanti pulak aku post yg baru ye..
hahahahaha
selamat berehat...
selamat menduduki peperiksaan...
good luck to me..n ma pren alsooo..
wish me luck buddies..
InsyaAllah..

eiiiiiiiiiii..takutnya nak final...
AUDIT..
TAXATION..
kenapa???
pliz be nice to me sayang sayang ku...
i love u..sumpah..

fully awake,(takuuuuuuttt) KNEZ HASSIM.

2 comments:

Mazlianna Zack said...

nice blog khalifah... rindu kt mu...mu la kawan pertama ak kt le'best kn??

khalifah.nur.ezati.hassim said...

:( a'a la lia...:)

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut