Sunday, September 1, 2013

-berkurun.kurun-

assalamualaikum..
waalaikummussalam..
fuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..
berkarat..hahahaha..
ok2..
hah??
dah abis diploma???
a'a....dah abis...haha
sambung kat mana lepas ni??
hurmmmm..
agak sedih sikit..
shah alam..puncak alam..
erghhh..
x pe la...dpt sambung alhamdulillah..
walaupun aku impikan melaka...


pengakuan ikhlas dari hati, aku sedih..
yes...i'm not really happy..
aku masih ingin berbakti...
aku x nak lepaskan tangan..
tanggungjawab..
bukan kerana homesick atau manja..
tp kerana nama seorang anak..
dan kerana aku dah dewasa dan memahami..
Ya Allah..
ringankan lah beban dan dugaan ibubapa ku..
tambahkan rezeki buat mereka..
lindungilah mereka dari segala ancaman..

:(


iye...aku sedih..
doakan kejayaan aku di tempat baru...
yes, aku akui shah alam terlalu besar utk aku..
haishhhh...x de semangat lagi ni..
buku2 n past2 year..berkilo dah aku dapat...
too many subject maaaa...
aku redha..
belajar...memang susah..
tp usaha yg memudahkannya..


p/s: doakan aku boleh adapt dgn environment disana dgn cpt...
doakan aku kurus...hahaha...
ok2..
dah2...jom kerja...

bye..ketemu lagi ye...
bila???
ntah la...rajin2 nnti la...
haha..

hai selangor, love terengganu, KNEZ HASSIM


No comments:

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut