Wednesday, April 2, 2014

Kisah semalam

Assalamualaikum.
Hye.
OK. Dah masuk minggu ke 4, aku masih di shah alam.
Sekarang tgh lepak rilex2 kat PTAR 2.
Baru habis quiz finance.
 ESOK test AIS plak. Haha.
Hidup student. Biasa la dgn test quiz.
Cuma bg aku ada beza antara quiz dan test bg student akaun. 
Biasa la skema nerd kan. Haha.
Test and quiz ibarat final exam. Dan aku akuinya jgk.
Sebab aku pun mcm tu.
Cuma tahap malas aku berbeza dgn mereka2.
Hahaha. Lagi 10 hari dah nak balik terengganu.
Bila time duduk jauh dr ibu bapa, terasa sedikit kekosongan dlm diri. 
Aku homesick. Ala, ngaku je la kan. Hahaha.
Bila aku mengimbau kembali kisah2 lalu,
 teringat betapa naif dan kurang pintar nya aku. Hahaha
Perangai mcm budak2, tp lebih ok begitu.

Aku sebenarnya seorang yang sangat ceria.
Alasan aku utk tidak senyum sewenang-wenangnya
 kerana senyum aku mahal. Org trpilih je boleh tgok aku senyum. 
OK lah, nak ke kelas dulu. Taa

No comments:

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut