Monday, June 2, 2014

-Pencarian-

Assalamualaikum.
Hai.

Okey.
Dah lama x update.
Nampak sangat aku ni bukan blogger tegar.
Hahaha.
Okey. Test quiz kian bergunung.
Result pun ntah pape.
X pe. 
Salah diri sendiri.
Hahaha.
Apa nak taip ek.
Kalau pasal friendship. Macam dah bosan.
Sebab benda sama yang berlaku.
Buat aku sakit hati lagi adalah.
Aku x suka jenis kawan yang ada waktu senang je.
Waktu susah, berlambak lah alasan nya.
Aku muak.
Bosan.
HAHA.
Ok.
Waktu untuk bersuka ria dah habis.
Masa untuk berperang dengan diri sendiri.
Puasa dah nak dekat.
Jadual exam dah keluar.
Hoho.
Birthday aku x kena time paper.
Wayang dah settle.
Xmen dah tgok.
Spiderman dah.
Godzilla dah.
Maleficent mcm x minat.
Haha.
Ok, dah. Bye.


No comments:

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut