Saturday, August 16, 2014

-Sampai. Masa-

Assalamualaikum. Hai readers.
Hurmmm. Selamat hari raya semua.
Salam 20 Syawal.
Ok. Result exam dah keluar.
Akhirnya aku faham apa erti ijazah.
Dan ia sebenarnya SANGAT sukar.
Bila aku buka email result, hati aku jadi kosong.
Apa yang aku dah buat sebenarnya?
Aku tgh merosakkan diri sendiri.
Eiiii. Berapa kilo semut aku telan ni?
Kenapa begitu teruk? ibarat x pernah belajar!!
Seriously aku sedih tapi aku x salahkan sesiapa.
Aku salahkan diri sendiri.
Banyak sangat dosa yang aku buat.
Aku alpa.
Lagho lagho.
Tapi yang lepas biarkan lepas.
Yang mendatang kita cuba mengubah ke arah yang lebih baik.
Insha Allah. Allah sentiasa makbulkan doa hambaNya.
Alhamdulillah aku x de repeat paper.
Kuatkan lah semangat aku Ya Allah.
Aminnn.

Ok. Selamat malam.
Knez Hassim

No comments:

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut