Thursday, November 12, 2015

-DAH.NAK.HABIS.BELAJAR-

assalamualaikum
hai blogger.com
oh ye, aku baru perasan nama blog aku dah berubah
i mean the domain name
tetiba jadi knezhassim.blogspot.my
ehekk
mcm menarik la jugak
tapi cepat kantoi la blog malaysia
ok mcm biasa, bila aku menaip maknanya aku tgh cuti
yeah cuti midsem
lewat gila
semua org cuti awal, uitm je mengada bg cuti lewat
dan as always, aku x cuti
aku kerja
x la kerja mana pun
tapi kerja la
tambah pulak kedua2 abah mama pergi obersi
Jinju International Agriculture Festival, Korea
uishhhh.
x pe
bagi dorg rehat
byk sgt dorg keje
bgun 4 pagi, tdo 10 malam
bg la chance sikit kan
tahun depan baru la turn aku pulak
hahahahaha

hurmmm
bila scroll ig twidder fb bagai
mcm jeles la jugak
tgok kengkawan pergi shortvacay
hahahaha
x puas hati luah kat twidder, sis luah kat sini pula
hurmmm
aku mmg nak g bercuti
tp aku x de masa
x cukup masa
too many things nak kena fikir
study
bisnes
loan
kahwin
eh
hahahahahahaha
so aku decide 
aku habiskan belajar dulu
pastu prepare utk kahwin
sambil2 kerja
x pe, aku bos
kerja tggu aku
wahhhhhhhhh
pastu bru la nk vacay ke apa ke
jeles mmg jeles
tp aku sedar level aku lain
aku bukan spesis mkn gaji
dh termaktub dalam kamus hidup aku
aku seorang peniaga
usahawan
penjual
jurujual
hurmmm
memang jauh la aku dgn kerja makan gaji
dan aku x minat pun
aku x suka dgr arahan org
degil
aku lebih suka discuss
tp maybe la kengkawan sekeliling aku x suka kot dgn perangai aku
yelaaaa, sbb aku suka bg arahan
ala, bkn nk bg sgt pun, cuma aku pkir, 
kalau aku x bg arahan, x jalan ler asssignment
eheekkkkk
maaf yer kawan2
sabar tau dgn perangai aku, sikit je lagi. 3 bulan je lagi
maybe kurg.
dh nak habissss
please tahan
yeah, mmg byk gila assignment yg kami kena setel
mcm2
presentation paling aku x suka
test dah lepas semua
aku x suka bercakap sorg2 depan org
dan aku x phm pn apa aku ckp
hahahahahaha
aku suka ckp berdua, bertiga
tp bukan bg talk
sbb aku tau, diorg bukannya dgr pun
kan?

so, nak x nak, proceed je la.
present aje.
next week akmal konvo
kesian mama abah still x balik lg waktu tu
mohon sis tabah lerrr
yg pasti aku poteng la dua hari
uruskan adik2
haishhh
ponteng aje sem ni
ganaih
biasa la final year.
lgpn aku ad responsibility
kakak sulung kot.
ok la.
malas dah.
bai.
K.H

No comments:

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut